Ja, die ene had ik ook bij de kast van Maxe gezien. Maarre..we weten het geslacht nog niet dus wil wel voor een neutraal kleurtje gaan
keuze zat dan! oranje, paars, groen, rood, al die kleuren gestreept in 1 doek hahahaha... ik ben nog steeds op zoek naar een troostdoek ( hoewel ik gisteren ook al troostdoekje heb gekocht).. maar mannetje is verslingerd aan het kopen van treintjes en dan mag ik af en toe klikken voor een doek.. hahaha op ebay was vandaag een hele mooie, maar de zunige kant van mij komt toch steeds boven.. ga geen kapitalen voor doeken uitgeven.. alleen als het een koopje is dan kan ik er ook van genieten en hoef ik niet in de stress te schieten als er alweer melk overheen gaat. ik zoek nog maar ff verder
Mijn indio is verkocht... tenminste, gereserveerd. Nati Bamboo on the way Hebben jullie ook dat je geen mailtje krijgt als er een nieuw berichtje geschreven is? Ik snap er niets van
Had ik ook gedaan, maar heb het gewoon opnieuw ingesteld en nu krijg ik ze weer! BTW; zou jij Bamboo Turkis niet willen ruilen tegen Bamboo Red?
Dat komt omdat de email en zwangerschapspagina een probleempje hebben Je krijgt straks, ben ik bang, heeeel veel mail in 1x. Ik ontvang nu ook nergens melding van.
Opnieuw ingesteld en ik krijg weer mail! En nee, ik wil niet ruilen hahahahahah. Ben helemaal gek op die felblauwe kleur
Ik ben ook gek op Bamboo Red.. Hij staat ons echt goed! Het is alleen niet zo makkelijk te combineren als blauw......
Heb ik al gemeld dat m'n ebaydoek binnen is, nino jeansblauw van didymos, maat 6? Ik ben er erg blij mee. Hij is al lekker fluffy en zacht. Nu begrijp ik ook waarom velen verslaafd zijn aan didydoeken, maar dat neemt niet weg, dat m'n Néobulle Louis topfavoriet blijft, waarschijnlijk ook omdat dit m'n eerste geweven doek was.
Ik vind rood ook mooi, maar mijn stoere jongen verdiend blauw (Verder zijn we niet zo van het standaard blauw hoor, maar samen met het feit dat ik dit een waanzinnig mooie kleur vind, tja... ben ik mega blij dat ik 'm volgende week kan kopen ) @Kathy FOTOOOOO!!!!
Foto volgt nog, doek hangt nu nog te drogen, Kenji vond het echt wel nodig om er eens op te spugen Vind het niet zo fijn dat m'n doekjes plots zoveel gewassen moeten worden, ik wil er zuinig op zijn, maar die kleine spruit denkt er anders over. Kroepie: prachtige foto, blijf het een mooie doek vinden.
*STASH-UPDATE* Stash: Nati Bamboo Red Calin Bleu Teal Blue TE KOOP!!! (45 ex verzenden) Didymos Wellen Cassis Didymos Ellipsen Schoko met wol Didymos Cashmere Silk Ellipsen OTW: Didymos Wellen Japura met kapok Didymos Indio Mandarine met linnen Didymos Silk Indio Sea Green Gradation Girasol Mojito Pre-Orders: Girasol Donau Ellevill Caelum She ISO: Didymos Indio Zimt/Kobalt (geb.doek van DD'07) Didymos Indio Graphit Cashmere Ellevill Zara Niike
Whoeii ik heb eindelijk mijn Didymos Draagdoek binnen vind alleen de kleur niet zo mooi zand/grijs maar vond het een beetje stom om de papa met paar ofzo te laten lopen haha knopen vat wel mee moet alleen nog even het horizontaal "strak" om mijn buik en haar rug te krijgen van dat doek . dat moet ik nog even goed leren haha