nee, van mezelf niet.. ik zet niet graag foto's van mezelf online door omstandigheden.. maar op d & v zijn vast wel actiefoto's te vinden
Gisteren de eerste fluffy mail voor Elmo'tje! Limmeke, Ze heeft er zelfs allemaal boekjes en een dvd bij gedaan!! Zelfs een lief kaartje! Nouuuu...das toch lieffff!
hahaha dat is idd lief... moet zeggen dat ze steeds zoveel aandacht besteden aan de verzonden doeken... alles word feestelijk ingepakt etc... is toch heel anders dan de doeken die ik krijg via ebay... ik wacht vol spanning op eerste actiefoto elmo
Ha bedankt meiden! Maar wat doet je besluiten voor een bepaalde doek? Wat is het voordeel van een geweven doek bijvoorbeeld? En de nadelen?
voordelen: zijn draagkrachtig, vrijwel niet te verslijten, de meeste doeken hebben een heel goede grip wat het knopen vergemakkelijkt, door dat er allerlei wevingen zijn heb je geweven doeken voor zomer en voor winter.. etc heb nog geen nadelen ondervonden Oja, enige nadeel van geweven doeken: ze zijn verslavend!! ( is me er net weer 1 aan vingers blijven plakken, dat was een giga koopje, maar nu stop ik echt en ga me bedenken of ik niet eerst een paar doeken moet verkopen)
Actiefoto's op D&V Halen met je nagels? Nou, als ik mijn doek bekijken, zou ik het knap vinden als ik daar met een nagel een haal in krijg. Moet zeggen dat ik natuurlijk ook nog 0 ervaring heb maar de stof lijkt me aardig stevig.
Ja dat dacht ik dus ook Ik ga eens op D&V kijken Ben je makkelijk te vinden (als in, zelfde nickname?)? Edit: gevonden!
haakjes krijg je makkelijk in de wat losser geweven doeken zoals bv indio.. maar volgens mij ook wel in girasol.. kheb me net een vrijwel nieuwe didy wellen gekocht... was een of bieden of sofort kaufen en dat sofort kaufen was ook nog incl verzendkosten.. nu maar eens afwachten of ik hem mooi vind.. heeft in elk geval de kleur die ik nog niet had... paars
ben tijdje hier niet geweest.. mede door dat abonnementen waren weg gehaald.. kon niet zien dat er weer gepost werd
Hoppediz : Pixie, Linda86, DaisySanches, vlinderbloem , Sab85 , (3) Debby 82, Kroepie Hoppediz 'Das Leichte': Bluesky, Kathy, Skatje Tricot Slen: Kroepie, Juud,Allwoman Ringsling: Kroepie(2), Linda86, DaisySanches (2), LaDi, Sab85, Juud, debora21,Allwoman (2) Draadje, Noatje Comfey Joey: Kroepie,Allwoman Calin Bleu: Limmeke, MamaEsther Girasol :Linda86(2), DaisySanches(2), LaDi, Sab85(3),Allwoman, Lilly (1), Draadje, MamaEsther (OTW), Noatje (2) Didymos :Linda86(4), DaisySanches (7), Draadje , Sab85 (2), Kathy (RS DIY), Limmeke (2 en 2 OTW), Lilly (2) MamaEsther (2 en 1 OTW), Noatje (OTW), Kroepie (OTW) Ellevil :Linda86, DaisySanches, MamaEsther, Noatje (OTW) Ellaroo: Vlinderbloem Storchenwiege : Pixie Storm op Zolder: DaisySanches Neobulle : DaisySanches, Sab85 (2), Kathy (2) Nati : DaisySanches, MamaEsther Gypsymama Wrapsody : DaisySanches, Pixie Wrapnwear : DaisySanches, anno103 Manduca : DaisySanches Chunei : DaisySanches Mei Tai: Pixie DIY Meitai : DaisySanches, Draadje, Kathy, debora21, Vlinderbloem Draagdoek.nl : Limmeke, LaDi, anno103 Ergo Carrier: Chebu Angelpack ECO: Draadje Beco Butterfly: Sab85, debora21 Slendang: Kity (ouderwetse) Meitai: Kity, Kathy,Allwoman Nesthakchen: Limmeke zet het aantal van soort achter je naam bijv. (2) (om de lijst te kopieren moet je de [ quote] bovenin en [/ quote] onderin weghalen voor het aanpassen) even naar voren halen
Hoppediz : Pixie, Linda86, DaisySanches, vlinderbloem , Sab85 , (3) Debby 82, Kroepie Hoppediz 'Das Leichte': Bluesky, Kathy, Skatje Tricot Slen: Kroepie, Juud,Allwoman Ringsling: Kroepie(2), Linda86, DaisySanches (2), LaDi, Sab85, Juud, debora21,Allwoman (2) Draadje, Noatje Comfey Joey: Kroepie,Allwoman Calin Bleu: Limmeke, MamaEsther Girasol :Linda86(2), DaisySanches(2), LaDi, Sab85(3),Allwoman, Lilly (1), Draadje, MamaEsther (OTW), Noatje (2) Didymos :Linda86(4), DaisySanches (7), Draadje , Sab85 (2), Kathy (RS DIY), Limmeke (2 en 2 OTW), Lilly (2) MamaEsther (2 en 1 OTW), Noatje (OTW), Kroepie (OTW) Ellevil :Linda86, DaisySanches, MamaEsther, Noatje (OTW) Ellaroo: Vlinderbloem Storchenwiege : Pixie Storm op Zolder: DaisySanches Neobulle : DaisySanches, Sab85 (2), Kathy (2) Nati : DaisySanches, MamaEsther Gypsymama Wrapsody : DaisySanches, Pixie Wrapnwear : DaisySanches, anno103 Manduca : DaisySanches Chunei : DaisySanches Mei Tai: Pixie DIY Meitai : DaisySanches, Draadje, Kathy, debora21, Vlinderbloem Draagdoek.nl : Limmeke, LaDi, anno103 Ergo Carrier: Chebu Angelpack ECO: Draadje Beco Butterfly: Sab85, debora21 Slendang: Kity (ouderwetse) Meitai: Kity, Kathy,Allwoman Nesthakchen: Limmeke Miel&Malice: Mijkeltje zet het aantal van soort achter je naam bijv. (2) (om de lijst te kopieren moet je de [ quote] bovenin en [/ quote] onderin weghalen voor het aanpassen)
Hey! ook al weer een tijdje niet geweest hier vanwege het probleem met de abbo's. Ik heb helaas mijn doek die ik ge-preorderd had moeten afzeggen. Was vooral bedoeld voor een 2de kindje. Maar na de mk heb ik te horen gekregen dat m'n contract niet verlengd wordt. (financiele problemen van het werk) Dus nu zit een zwangerschap er even niet in... En dus ook niet even 100 euro voor een doek... Dus doe het maar even met m'n RS, Beco en MT...
he bah debora, wat een rotnieuws... veel succes met vinden van nieuwe baan dan @pix: ja klopt.. maar beeb spuugt enorm dus heb vaak al 3 doeken draaien in de was.. en ik ben nu de echt mooie doekjes aan het verzamelen en als ik die bij elkaar heb.. gaat rest verkoop in..
Hoppediz : Pixie, Linda86, DaisySanches, vlinderbloem , Sab85 , (3) Debby 82, Kroepie Hoppediz 'Das Leichte': Bluesky, Kathy, Skatje Tricot Slen: Kroepie, Juud,Allwoman Ringsling: Kroepie(2), Linda86, DaisySanches (2), LaDi, Sab85, Juud, debora21,Allwoman (2) Draadje, Noatje Comfey Joey: Kroepie,Allwoman Calin Bleu: Limmeke, MamaEsther Girasol :Linda86(2), DaisySanches(2), LaDi, Sab85(3),Allwoman, Lilly (1), Draadje, MamaEsther (OTW), Noatje (2) Didymos :Linda86(4), DaisySanches (7), Draadje (2) , Sab85 (2), Kathy (RS DIY), Limmeke (2 en 2 OTW), Lilly (2) MamaEsther (2 en 1 OTW), Noatje (OTW), Kroepie (OTW) Ellevil :Linda86, DaisySanches, MamaEsther, Noatje (OTW) Ellaroo: Vlinderbloem Storchenwiege : Pixie Storm op Zolder: DaisySanches Neobulle : DaisySanches, Sab85 (2), Kathy (2) Nati : DaisySanches, MamaEsther Gypsymama Wrapsody : DaisySanches, Pixie Wrapnwear : DaisySanches, anno103 Manduca : DaisySanches Chunei : DaisySanches Mei Tai: Pixie DIY Meitai : DaisySanches, Draadje, Kathy, debora21, Vlinderbloem Draagdoek.nl : Limmeke, LaDi, anno103 Ergo Carrier: Chebu Angelpack ECO: Draadje Beco Butterfly: Sab85, debora21 Slendang: Kity (ouderwetse) Meitai: Kity, Kathy,Allwoman Nesthakchen: Limmeke Miel&Malice: Mijkeltje zet het aantal van soort achter je naam bijv. (2) (om de lijst te kopieren moet je de [ quote] bovenin en [/ quote] onderin weghalen voor het aanpassen) Zo, even mijn stashje ge-update (nieuwste aanwinst; een Didymos Silk Indio maat 4 ) en meteen mijn abo op dit topic weer activeren, dacht al wat is het rustig...
hi meiden, ik heb nu een bb-sling maar vind 'm onhandig voor m'n kleine van bijna 4 weken. Wat zijn jullie ervaringen met de trico-slen en de tri-cotti? De trico-slen lijkt me fijn omdat ie elastisch is. Ik ben overigens een onervaren en beginnende drager. alvast bedankt voor de reacties! Gr Cynthia