Ergonomisch dragen - DraagKrachtig shop Misschien heb je wat aan deze link, staan wat tips over hoe je kunt zien of kind ergonomisch wordt gedragen.
Een ringsling is ideaal voor wat jij hem wilt gebruiken. Ik heb mijn middelste tot ver voorbij het jaar gedragen in de ringsling. Kleine stukjes, dat wel, want je draagt op 1 schouder wat het wel wat zwaarder maakt. Net mijn inimininewborn erin gedragen, kan niet wachten tot ik opgeknapt ben en naar buiten kan!
Ik heb een babybjorn gebruikt maar ben er snel van teruggekomen. Zit voor beiden niet lekker. Nu een manduca heel blij mee zeker met de 2e op komst en de oudste nog id wagen. Is tot 20 kilo ook op de rug te doen. Ons meisje gaat er ook nog steeds in liggen slapen. Beetje het gemak van het klikken Vd babybjorn maar wel veel beter voor je eigen rug en de kleine. Bij babybij gekocht Manduca : draagdoeken en draagzakken | Doekenbieb Ze zijn zo gewild dat 2e hands ook lastig tenkrijgen is. Dat zegt wel wat over de babybjorn die voor 5,- weg gaan op marktplaats Bij babybij kan je ook doeken of zakken uitproberen...
Ik heb mijn manduca bij pinkorblue gekocht. Daar is hij iets goedkoper en hij wordt gratis geleverd. MANDUCA Draagzak NewStyle Black - De draagzak, die meegroeit! | Onderweg | Draagzakken