Winter op zomerslaapzakje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sam32, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat doen jullie met deze dagen? Een winter of een zomerslaapzakje? En wat eronder aan?

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Zomerslaapzakje met romper met lange mouwen en katoenen pyama broek. Als ik ga slapen een dun zomerdekentje tot zijn middel en het raam open.

Charlie

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

zomerslaapzak met korte mouw romper, het is nog hartstikke warm.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    dunne slaapzak met pyama. Onze dochter heeft ondertemperatuur ivm antibiotica.. Normaal romper lange mouw in een dunnen slaapzak..

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    idem

vorige week had ze een romper met lange mouwen aan, toen was het iets frisser.
    we gaan nu langzaamaan maar eens kijken voor een pyamaatje ;) ze lag eigenlijk altijd óf in haar romper of in haar kleertjes nog steeds ;)

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zomerslaapzak, romper zonder mouw en dun pjama truitje.

Ik hou ong aan:
    27 gr: romper zonder mouw + zomerslaapzak
    25 gr: romper lange mouw + zomerslaapzak
    23 gr: romper zonder mouw + pjama truitje + zomerslaapzak
    21 gr: romper zonder mouw + pjama + zomerslaapzak
    19 gr: romper lange mouw + pjama + zomerslaapzak

Kouder is het nog niet geweest ;) maar denk dat ik vanaf de 18 graden romper lange mouw + winterslaapzak (zonder mouw) ga gebruiken en dan evt nog opbouwen als het verder af koelt (dunne of dikkere pjama, mouwtjes eraan enz)

7. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

dochter ligt nu alleen in pyjama te slapen. als wij tegen 12 uur naar bed gaan doe ik haar een zomerslaapzak aan. Ik vind het 's nachts wel fris. *onze dochter slaapt wel door*

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

In mijn zoontjes kamer is het nu 25 graden en ondanks dat het 's nachts wel afkoelt, zal die temperatuur morgenochtend nog hetzelfde zijn in zn kamer.
    Dus hij ligt in een zomerslaapzak en romper met lange mouw en een boxershort.

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Mijn zoontje slaapt heel goed op warmte dus die heeft een slaapzak aan met pyjama. De slaapzak is een beetje tussen een zomer en winter in. Ik twijffelde eerlijk gezegd wel of ik hem niet in een zomerslaapzak moest leggen maar ik vind het toch nog wel aardig afkoelen in de nacht.

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    T draagt vannacht zomerslaapzak met romper lange mouw. Het is nu 24 graden op zn kamer, dus warm zat ;)

11. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hier wel winterslaapzak zonder mouwen. Lange mouw romper. Het is hier 21graden in zijn kamertje. We hebben echt een koud huis

12. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Hier een zomerslaapzak met romper lange mouwen. Is op haar kamertje ong. 23 graden.

13. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    stomme vraag he maar stel ze toch

wat noemen jullie zomerslaapzak en winterslaapzak????? wlk stof bedoelen jullie dan????

hier doet ze nu romper korte mouwen en slaapzak baby boum polar aan, met minder slaapt ze niet. nu ik lig ook met donsdeken dus :)

gr

Deel Deze Pagina