veel wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nicolevanl, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolevanl

Nicolevanl Actief lid

15 mei 2009
    117
    0
    0
    Mijn zoontje is 13 weken en slaapt de laatste paar dagen zo raar. Laatste flesje is om 23 uur en dan valt hij als een blok in slaap. Om 2 uur wordt hij even wakker, althans, hij maakt een huilgeluid maar zijn ogen zijn dicht...speentje erin en hij slaapt verder. Vanaf 3.30 uur begint hetzelfde liedje alleen dan ieder kwartier tot ongeveer 5 uur. Herkent iemand dit. Hij probeert ook met zijn beentjes de dekens weg te trappen, maar doet dit allemaal in zijn slaap..echt wakker wordt hij niet...ik blijf heen en weer lopen voor zijn speen, maar zodra die erinzit is hij weer vertrokken..heel vreemd..heeft iemand dit ook?

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier hetzelfde (gehad, even afkloppen...). Mijn zoontje is 19 weken. Zou het een groei-sprongetje kunnen zijn?
    Mijn zoontje was ook ingebakerd en hier zijn we een tijdje geleden mee gestopt. Sindsdien slaapt hij de eerste helft van de nacht als een blok en daarna begint het gejengel. Het kan een fase zijn.
    Bij mijn zoontje zou het een sprongetje kunnen zijn, maar de hitte vorige week hielp ook niet mee, plus het feit dat we niet meer inbakeren.
    Ik probeer hem zelf niet teveel te laten wennen aan een speentje, anders blijf je lopen. Mijn zoontje huilde en jammerde inderdaad ook veel in zn slaap. Als ik ging kijken lag hij gewoon met zn ogen dicht. Hij slaapt gewoon erg onrustig: ligt vaak ook overdwars, dekens eraf enz.
    Hij slaapt nu in een slaapzak (wordt t iig niet koud) en ik laat m t liefst even liggen. Meestal is het na 5 minuten wel weer stil. Ook de babyfoon heb ik verbannen want wij werden er iedere keer klaarwakker van! Terwijl als hij echt wakker wordt en er is echt iets dan horen we hem toch wel.
    Een speen gebruiik ik alleen als hij zichzelf echt wakker huilt en zelf niet meer in slaap kan komen.

Deel Deze Pagina