Kwam vandaag op de site www.buikdrager.nl een draagdoek tegen die ik nog niet ken: New Native. Ziet er erg handig uit en vroeg me af of iemand hier al ervaring mee heeft? Verder vroeg ik me af waar jullie voor gekozen hebben en waarom: draagdoek of buikdrager (a la babybjorn)?
Ik heb een draagdoek, een tricot slen. Had ook een buikdragen, maar vind de doek veel makkelijker, krijg er ook geen rugpijn van en je kan de baby er behoorlijk lang in dragen. Volledig voorstander van de draagdoek dus. Die new native had ik nog nooit van gehoord, maar ziet er wel leuk uit.
Hier ook een 100% voorstander van de tricotslen kan nie twachten mijn babytje weer lekker zo tegen me aan te hebben straks
Ik vind de new native er voor kleintjes wel handig uitzien, maar zodra je kindje wat groter is... Op die instructievideo valt dat ventje er, voor mijn gveoel, nog net niet uit. Ik ga ook voor de tricot slen of de tri cotti
ik wilde ook graag een draagdoek maar de papa wilde persee een buyikdrager en die hebben we ook 2e-hands van een vriendin gekregen dus die wordt nu bij ons (sporadisch) gebruikt
Ik heb alles erg he, ik heb een buikdrager van babybjorn, een tricot slen draagdoek en een Lodger Shelter
ik heb een baby bag en voor straks heb ik een draagzak van kipling waar je kleintje zowel op de buik als rug kan dragen en zowel de kleine met de buik van je af als naar je toe kan dragen.
Wij hebben ook alles hoor, tricotslen, buikdrager en een echte goede rugdrager (kan mijn zoontje van 1,5 nog steeds in) de rugdrager zweert mijn man bij en is erg fijn met boswandelingen nu hij groter is en zo en de tricotslen zweerde ik bij toen hij kleiner was
Ik heb een tricot-slen en een combi-cotti.. draagdoeken dus. ow en ook een buikdrager, maar die gebruik ik niet. (De slen overigens ook niet)
Er staan verschillende videofragmenten op de site. Zal even zoeken welke ik bedoel... Edit: http://www.buikdrager.nl/index.php?page=film8
ik heb een babybag en een buikdrager. de babybag ga ik alleen in het begin gebruiken ik kan namelijk niet in de supermarkt met een kinderwagen.
Ik heb een buikdrager, vooral omdat ik begin mei ga bevallen. Ik zie het niet zitten om in de hitte van de zomer in een draagdoek ingepakt rond te lopen, lijkt me veel te warm.
Wat mij opvalt is dat die draagdoeken zo ontieglijk duur zijn. Mijn Afrikaans familie lacht zich dood als ik ze vertel dat een simpele draagdoek al gauw 40 euro kost .