Brrr breng die chicco maar gauw terug. Want natuurlijk raden ze je die aan, daar worden zij rijker van Zelfde geldt voor baby bjorn, ook zo'n onding. Ik vergelijk het zelf altijd met op je stuitje bungelen op een barkruk 9dragers zoals chicco, baby bjorn en andere dragers met dunne zitvlakken) of geheel ondersteund in een lekker comfortabele bank zitten (draagdoek, bondolino, manduca etc). Ik zou gaan voor een ergonomische drager zoals een bondolino, manduca, patapum etc. ga idd eens bij iemand uit de buurt kijken en uitproberen. Ik heb alleen draagdoeken en mei tai's, maar hier ben je welkom. En anders kun je even op het dragen en voeden forum kijken, daar zijn talloze tweedehands dragers te koop die ergonomisch en goed zijn. Daar zitten mensen die veel doeken en dragers hebben (verslaafd aan het dragen van je kindje, heerlijk ), dus heb je een goed product dat meestal weinig gebruikt is.
Heb mn Manduca net verkocht, anders had je die wel even mogen proberen. Woon niet zo ver bij Drachten vandaan. Ik ga straks voor een doek en een Bondolino. Mijn vriendin heeft laatst eentje 2ehands voor 55 euro gekocht geloof ik. Zie nu alleen nieuwe op marktplaats staan en die zijn rond de 100 euro.
Hier een draagzak voor de dagelijkse honden uitlaat rondes. Aan VK, GYN & KA nagevraagd of dit nou zo slecht is (las ik pas toen ik hem had) en dit schijnt onzin te zijn. Al moet ik wel zeggen dat zon doek me ook wel erg lekker lijkt zitten!
Voor hele kleine stukjes is het misschien niet 'gigantisch' slecht, maar waarom zou je een model kopen (zo'n bungel) waarvan je weet dat het wordt afgeraden terwijl je ook weet dat er modellen zijn die gewoon bewezen beter zijn voor de heupen? Je kunt het dan wel goedpraten voor jezelf, maar ik zou zo'n ding niet willen gebruiken.
Hier een draagdoek en wat heerlijk! Hadden eerst een niet-ergonomische drager, maar na 2x proberen was echt duidelijk dat ze er gewoonweg niet lekker in zat (uiteraard!). Draagdoek gekocht en vond ze eigenlijk meteen heerlijk + is nu nog een groot succes
voor kleine stukjes maakt het niet uit maar kijk eens naar de tekeningen bij deze link: Hip Health in Baby Carriers, Baby Seats, and Other Equipment - International Hip Dysplasia Institute als je dan kijkt hoe de beentjes bij de tekening zitten waarbij beentjes gespreid zijn.. daar hoef je niet voor geleerd te hebben om te beseffen dat dat stuk lekkerder zit toch? ga maar zitten op een bagagedrager met aan elke kant een been hangend.. of zit op de zelfde bagagedrager waarbij je je benen kwijt kan op een steun..
Ja ik geloof jullie ook heus wel. Maar aan de andere kant geloof ik de personen ook waarbij ik navraag heb gedaan...
ik kan mijn Gyn en VK daar naar vragen... en ze hebben allebei de ballen verstand van hoe een kind in een BB of gelijkwaardige drager hangt
Ook ik woon niet heel ver van Drachten maar heb alleen een draagdoek van bykay. Je mag hem proberen maar je hebt dan geen vergelijkingsmateriaal met een ergonomische drager. Je zou ook een draagdoekconsultent kunnen vragen. Er zit in Haren (Groningen) een. Ze hebben verschillende doeken en kunnen goed advies geven!