Die kende ik nog niet maar ziet er inderdaad comfortabel uit. Beetje het systeem van de babylonia maar meer in draagdoekenstof en je kan zo te zien de schouderbanden versmallen.
youtube heb ik in dit geval alleen gebruikt voor de draagzak hoor. De draagdoek heb ik echt leren knopen 1 op 1.
nog niet omdat ik heel erg twijfelde vanaf hoe oud dat mag, Ik las ergens dat het mag als het kindje het hoofdje zelf op kan houden. Elders las ik weer vanaf 6 maanden dus heb het nog niet zonder insert aangedurfd.
Ja klopt. zo gaat hij om. Maar op de een of andere manier zijn mijn aren te kort om het stukje wat tussen de schouderbladen zit aan elkaar te klikken. De band om de heup is simpel en het aantrekken van de arm delen ook. Ik struikel echt met het stukje wat die 2 delen verbind.
Het is niet het knopen van de doek wat ik lastig vind cq via youtube heb gekeken, de doek heb ik 1 op1 al leren knopen. Het is de draagzak van Ergobaby waar ik vooral mee stoei en die heb ik wel qua omdoen bekeken op youtube
wat fijn om al zoveel merken en ervaring te lezen. Ik ga me straks er eens even rustig in verdiepen !
Ik had eerst een doek, ten eerste vond mn zoon het niks en ten tweede vond ik het zoveel gedoe met knopen. Toen een hop tye gekocht, alleen nog afknopen maar ook.nog best wat lijnen te leggen. Ik ga nu een tula free to grow kopen. Kan vanaf de geboorte en lekker makkelijk
Mijn zoon was met 2 weken oud al de 4 kg gepasseerd en droeg al maat 56. Zat er gelijk perfect in. Hij is ook heel makkelijk te verstellen. Mijn man en ik schelen ruim 35 cm in lengte
Ik sluit me hierbij aan. Ik heb ook een Marsupi en die vind ik heel een fijn. Gebruikt vanaf de geboorte. Ik heb ook een tula, heel mooi ding. Gebruikt vanaf dat mijn oudste 10 maanden was, maar ik vind de Marsupi toch veel lekkerder zitten. Ik kijk denk ik verder zodra mijn dochter uit de Marsupi begint te groeien.
Wij hebben de Tula Free-to-Grow, ideaal! Hij is vrij prijzig maar ik vind het het geld echt dubbel en dwars waard. Ze kunnen er in vanaf de geboorte (zonder insert) tot maat 92. Zowel ik als mijn partner dragen 'm en ik vind dat hij heel makkelijk en snel te verstellen is. Echt een aanrader! Laat maar weten als je nog vragen hebt