Hoi, Ik zoek me suf naar buggy en babykamer etc. maar vind alles zo duur, zelfs op marktplaats vragen sommigen nog 500 euro voor een 2e hands babykamertje , voor dat geld moet je toch ook een nieuwe kunnen kopen? Of heb ik me daar nou zo in vergist? de kleertjes gaat me wel goedkoop lukken maar dat grote spul....waar zijn jullie geslaagd? please help me liefs Edit moderator: verplaatst naar babyuitzet
toen ik zwanger was van mijn zoontje hebben we het kamertje van mijn ouders gehad. Dat was een ledikantje,commode +plankje en een hang/leg kast en die was 299 bij leenbakker. De set is nu3 jaar oud en nog in perfecte staat, dus spruit nr2 mag er nu gebruik van gaan maken. Zaken als babydump hebben regelmatig ook voor weinig een leuk kamertje.
wij hebben kast en commode bij ikea vandaan, 300 euro. wiegje en ledikant hadden we al (vroeger zelf in gelegen). bij onze leenbakker (weet niet of het bij meerdere is) hebben ze een buggy en kinderwagen te koop, alleen is de kinderwagen alleen bak en geen zit gedeelte
Ik weet niet waar je woont, maar bij van Asten in Tilburg hebben ze ook redelijk goedkope kamertjes. www.vanastenbabysuperstore.nl
En een kinderwagen heb ik laatst bij de Blokker gezien, zag er erg mooi uit en was (geloof ik) iets van 100 euro.
Bij Babysuperstore kan je hartstikke mooie kamertjes kopen vanaf 350 euro. Daar krijg je dan zo'n gids bij, waar bonnen in zitten waarmee je weer kortingen krijgt op andere babyspullen (ik denk ook op buggy's enzo). Neem je een iets duurder kamertje, dan krijg je er vaak ook nog een matrasje bij, of uitzoekkorting, waarmee je weer iets anders kunt kopen. 500 euro betalen voor een tweedehands kamertje zou ik sowieso nooit doen, of het moet echt iets heel bijzonders zijn. Waarom tweedehands als je het goedkoper nieuw kunt krijgen?
harstikke bedankt voor de goede tips! hier kan ik wel wat mee, ik woon in omgeving Zwolle maar als het moet rij ik naar Tilburg hoor, zeker als iets meer dan 100 euro scheelt daar kun je de benzinekosten nog wel uithalen. Ik ga maandag even bij Blokker kijken voor die kinderwagen, wie weet is het wat Ikea! dat ik daar zelf niet aan gedacht heb daar kopen wij veel van onze meubels. liefs
inderdaad je hebt gelijk, ik dacht dat 2e hands wel goedkoper moest zijn maar dat gaat dus lang niet altijd op, bedankt
mrktplaats 150 euro en de kinderwagen ook 150 ga een naar zo'n 2e hand winkeltje waar ze ook baby spul verkopen hebben ze vaak ook kinderwagens en babykamers
Ik kwam toevallig deze week deze site tegen http://www.knuffelkamers.nl/babymeubels.html Misschien staat er wat tussen.
Ik heb op Marktplaats de babykamer, ledikant, kast en commode, gekocht voor 250 euro. Ziet er prima uit. Niks mis mee. Het is alleen even zoeken, bijhouden van de site. Succes!
In Almelo zit een baby-outlet store (is voor jou ong. 3 kwartiertjes rijden) daar hebben ze een ruime keus in zowel A als B merken babyspullen. Kijk maar eens op http://www.baby-outlet.nl/
Oh, en heeeeeeeeeeeeeeeeel goed marktplaats in de gaten houden! Er is een keer een 'gek' die mooi en degelijk spul voor een kleine redelijke prijs weg doet!
Hoi, het hoeft echt niet duur te zijn, wij hebben bedje, en commode van ikea, ik vind de commode ideaal, omdat je je kindje horizontaal en verticaal kunt neerleggen (snap je?)wij hebben onze dochter altijd met de benen naar ons toe gelegd, ik vond dat ideaal. De kinderwagen hoeft ook niet duur te zijn, via marktplaats, gewoon goed kijken, hema heeft wel een goedkoop badje, en standaard. en waarom vraag je in je kraamtijd geen geld voor een buggy, bijv?Ook maxicosi kan event. via marktplaats, je moet gewoon even geduld hebben, en niet verwachten dat je meteen beet hebt. Heel veel succes!
Hoi hoi, Op marktplaats kun je best leuke babykamers vinden voor weinig geld alleen moet je even geduld hebben en het goed in de gaten houden. Maar als je dat telang duurt kun je eens bij de gardo kijken die heeft ook een aantal kamertjes voor weinig geld http://www.gardo.nl
Wij hebben een ledikant van de ikea voor 70 euro en commode/ladekast hemnes en die is zo groot dat we geen kast nodig hebben. Totaal zo'n 300 euro. Verder maxicosi, wipstoeltje, kinderstoel en box via marktplaats voor nog geen 100 euro. En vorige maand met de mama mazzel dagen bij prenatal de kinderwagen ed met 20%korting
Ik zou toch inderdaad marktplaats goed in de gaten houden en gewoon een reeele bieding doen, want de vraagprijs krijgen men er altijd niet voor. Ik heb zelf het kamertje ook via marktplaats gekocht voor 125,00 daar kun je geen nieuw kamertje voor kopen. Voor dat geld had ik een kast commode en ledikant. Zie foto's album De wieg had ik nog van mijn zoontje Succes ermee!
Toevallig liep ik gister bij Gardo en zei tegen mijn man dat als je niet veel geld te besteden hebt, je best een leuk kamertje kunt kopen daar. Deze is bijv. 399,- http://www.gardo.nl/catalogus/images/lya_zilver.jpg http://www.gardo.nl/upload/images/babykamer/carla_groot.gif 349,- Knuffelkamers.nl vind ik nog best prijzig voor 2ehandskamertjes. Verder kun je kijken of er showroommodellen beschikbaar zijn, scheelt ook al gauw flink in de prijs. Marktplaats goed in de gaten houden en dagelijks bijhouden. Soms staat er wel een mooie aanbieding op, maar zijn vaak zo weg. Succes en ik ben benieuwd wat het gaat worden!
wij hebben het via marktplaats (alle grote dingen eigenlijk). gewoon goed zoeken; er zit niet altijd wat leuks bij, maar een week later wellicht wel. onze aanwinsten: -standhuisjes-kasten 2x + commodeplanken + leuke rieten manden. nieuw dik 350e, wij: 125e. -bedje smeedijzer. nieuw: 700e, wij: 50e -wandelwagen quinny speedi+wieg+maxicosi, haast nieuw. nieuw: 900e, wij: 375e -shantala-badje+smeedijzeren standaard. nieuw: 90e, wij: 30e. -leuke schommelstoel, past perfect bij bedje. nieuw: dik 200e. wij: 25e. -ronde bopita box + 2 mooie merk-kleden, nieuw: dik 400e, wij: 150e. soms moest ik er weel eindje voor rijden, maar het was het mij dik waard. ik heb zo héél leuke spuletjes voor een prikkie. ook voor positiekleding vind ik het een uitkomst; ik heb denk ik 80-90% van wat ik nu draag daar vandaar. en niemand die ziet dat ik in tweedehands spul loop hoor; alles ziet er piekfijn uit! shop ze!