Hallo, Wij gaan met het vliegtuig op vakantie, dus wil mijn Stokke wagen niet meenemen (vanwege het ruige omgaan in het vliegtuig) Nu wil ik graag een goede buggy kopen. Ik heb ooit 1 gekocht van Xadventure. Maar vind dat ding helemaal niks. Hij is heel smal, de wieltjes zitten heel dicht op elkaar zeg maar, waardoor ik er tijdens het lopen constant tegen aan trap! Heel irritant! Haha.. dus.. Wie weet welke buggy goed is en fijn loopt? Groetjes Marit
Ik heb de nuna. Hij is licht met 1 hand bestuurbaar en is zo in en uitgeklapt. Ik zelf gebruik hem nu al een jaar.
Nuna is ideaal, maar geen paraplu en mag daarom alleen van te voren ingechecked worden helaas. Wij hebben hem wel en ben er erg blij mee, maar met het vliegtuig gaat gewoon een goedkope paraplu buggy mee
Dat hangt dan van je vliegmaatschappij af. Wij hebben de nuna pepp en vorig jaar gewoon mee mogen nemen tot aan het vliegtuig. Alleen buggy's die uit twee delen bestaan moeten van te voren worden ingechecked...
Ik heb nu goed 3 jaar een Maclaren Quest in gebruik en bevalt erg goed! Rijdt soepel, achterwieltjes zijn iets meer naar voren geplaatst dus is er meer ruimte voor lange benen. En kwalitatief erg sterk!
Weet niet of je sowieso van plan was een nieuwe buggy te kopen of dat het alleen voor deze reis is, maar ik weet dat de Maclaren Quest buggy ook verhuurd wordt (gaat per week, kost iets van 30 ongeveer voor 2 weken meen ik) Dat zou eventueel ook nog een optie kunnen zijn.
Wij zijn deze zomer wezen vliegen met onze kleine man van toen 10 maanden. Ik heb via MP een gebruikte buggy Quinny Zapp met reistas gekocht. Deze hebben we meegenomen als handbagage. Klein in te klappen en handig mee te nemen in de tas, perfect!
Koelstra t3. Ideaal! Nuna pepp is ingeklapt een stuk groter. Wij hebben 2 kleine kindjes en hadden op vakantie met vliegtuig 2 koelstra buggy´s bij ons. Licht, klein en comfortabel