Draagdoek of Draagzak ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Robynn, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Hij mag gebruikt worden vanaf 3,5kg meeste kindjes zitten met hun geboorte al aan dit gewicht.
    Voor pasgeboren baby's zit er een inzetstuk bij die ervoor zorgt dat je baby dus "goed" in de draagzak zit :).

Heb echter zelf geen ervaring qua dragen met deze draagzak maar wat ik begrijp is de prijs/kwaliteit prima.

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    #42 Brondy, 23 feb 2015
    Laatst bewerkt: 23 feb 2015
    Eens met BlijEi
    En dan ook nog dat het voor jezelf een stuk fijner draagt :)
    Met een ergonomische drager krijg je zelf ook geen tot weinig last van je rug of schouders.

Wij hadden eerst een Stokke, bleef liggen omdat manlief redelijk snel een zere rug kreeg. Nu hebben wij een Tula en die draagt echt vele malen fijner. Heeft in Venetie de hele dag rond gelopen met zl (11 kilo) op zijn rug en geen rug of schouder klachten. Terwijl ik een rugzak droeg van nog geen 3 kilo (vooral water), had ik wel last van mijn schouders.
    Zelf gebruik ik nog steeds veel de ringsling, lekker makkelijk voor als je even boodschappen gaat doen.

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik heb hem gehad voor mijn jongste, nu heeft mijn zusje hem voor haar baby van 3 maanden,

Hij is echt heel fijn vind ik, ik heb de rose and rebellion ook gehad en vond de mucibi fijner dragen ! Voor die prijs is het echt een goede drager,

Je kindje kan er meteen in door de insert, en kan tot broek maat 80/86 gebruikt worden. Ik vind hem echt een aanrader,

4. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    dat is waar.. en handig zo'n inzetje.. bedankt voor de info ;)

Deel Deze Pagina