Ook hier heel tevreden met de zomerhoppediz. Ik heb snel last van mijn nek, dus ik vind het ideaal dat de geweven doek niet meerekt. Zo is de last beter verdeeld over mijn rug en schouders.
Mijn eerste doek was een Girasol. Deze was tweedehands, er was al heel veel mee gedragen, dus ze was vreselijk zacht. Ik vind de Girasol echt een aanrader als eerste doek met een wat kleiner kindje. Nu draag ik voornamelijk met Didymos doeken. De Indio's vind ik zelf heel mooi en ik draag graag met een linnen- mix of hennep- mix. Dat draagt wat fijner nu hij een stukje zwaarder is. Girasols worden alleen maar met 100% katoen geweven. Veel plezier met uitzoeken!
ik heb een minimonkey. Vind ik een prima ding, mijn kleine slaapt er heerlijk in en je kan hem ook als hangmatje gebruiken in de box.
Hoppediz!! Gek op mijn doek!! Heb een das leichte, heerlijk! Tweede keuze zou didymos zijn, denk ik, of girasol. Beide goede verhalen van gehoord!
Ik vond en vind de ByKay erg fijn. Een dikkere variant voor de winter en een dunne voor de zomer. Dochter en ik hebben er allebei erg van genoten . De reden dat ik hem fijn vind is dat hij lekker draagt, het gewicht wordt goed verdeeld en dat je hem op veel verschillende manieren kunt gebruiken. Maar ik moet zeggen dat ik de andere doeken nooit heb gebruikt en deze misschien net zo prettig zijn. @Eliesje: wat een lieve foto!
ik heb een bondolino draagzak, gemaakt van draagdoeken stof, heeeeel makkelijk om te doen! en zit lekker, ik heb ook een bykay, maar wat een onding! ik gebruik nu altijd de bondolino.... ook ergonomisch trouwens, houd niet van dat knopen!