hoihoi vanmiddag word het hier zon 19/20 graden wat trekken jullie je dreumes aan met dit weer? heb een zoontje van 18 maanden.. kan hij n t shirt aan of toch nog een longsleeve..
Ik heb mijn zoon een t-shirt aangedaan en een vestje er over. Als het vanmiddag dan echt lekker wordt, heb ik het vestje zo uit gedaan.
Hier een shirt met lange mouwen als het nou echt zo warm wordt (eerst zien dan geloven) dan kleed ik m wel om
Haha ja idd. Hier ook eerst kijken hoe t nou eht word ...hier staat namelijk vaak veel wind. Hopelijk nu niet !! Ben wel toe aan mooi weer
Ben begonnen met een shirtje met lange mouwen maar al verwisseld voor een t-shirt, gaan zo naar oma en de lange mouwen doe ik in de tas voor het geval dat...
vorige week was het hier ook lekker weer en toen deed ik hem een shirt met lange mouwen en daarover een t-shirt aan maar er was wel wind, zonder wind ging er zeker nog een laag van af hier een mannetje wat het snel warm heeft
Hier een romper met lange mouwen met daar overheen een t-shirt. Maar wel een koukleum dus pas als de mussen gebraden van het dak af vallen (en het s'morgens niet meer zo koud is) een shirt met korte mouwen
Hier heeft ze een 3/4 legging aan, romper met kortje mouwtjes en een dun shirtje me lange mouwtjes en sandaaltjes De zon komt nu in de achtertuin en begint lekker warm te worden dus straks gaat het shirtje uit.
Hier is het nu 23 graden en ik zag net een opa en oma lopen met hun kleindochter van 8 maanden, dat arme kind had een dikke, gewatteerde winterjas aan Mijn dochter heeft nu een t-shirt aan en een dun broekje.
Hahaha gebraden van het dak vallen! Dan is het wel heul warm! Hier een romper met lange mouw en tshirt.. Ligt nu buiten in de bak zonder jas te slapen onder een katoenen deken maar die van mij heeft het snel warm! Lag na 6 weken al onder een enkele deken te slapen omdat ze gewoon zweetpukkels had!
hier de hele dag al een t shirtje aan.. Moet wel zeggen dat hij het snel warm heeft. Vanmorgen een dunne jas aan, maar hij begon er van te zweten
Ik had een romper met lange mouwen aangedaan, met daarover een linnen truitje, pofbroekje en een zonnehoedje. Ze lag in de wagen, dus ook nog erg beschut.... Dus prima te doen zo met de eeste zonnestralen!
Hier een dunne broek, sokjes, t-shirt en lange mouwen romper. Met naar buiten toch nog wel een vestje aangedaan in de wandelwagen/buggie want dat is niet zo heel beschut (ligt bijna plat in de wandelwagen/buggie) en het waait hier nog best hard moet ik zeggen! Daarbij had ikzelf ook nog wel me jas aan
Vandaag vond ik het niet echt warm, maar dit kwam ook wel door de wind. Die was behoorlijk aanwezig. Mijn man had hem een romper lange mouw met overgooi (hempje ding, die je ook over een blouse kan doen) aangedaan met een drie kwart broek. Afgelopen maandag was het hier heerlijk weer, zonder wind, toen had hij wel een tshirt aan.
Hier een langemouwenromper met een tshirt met korte mouw en een zomerbroekje (wel lange broek). Buiten nog wel haar zomerjasje ivm de wind, het was hier 19/20 graden. In de auto wel lekker zonder jas want dat was wel een broeikas geworden!