welke goedkope kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door oxbow, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik ben aan het rondkijken voor een tweedehans wagen.

We hebben nu een buggaboo frog en ben er heel tevreden over, maar hij is na 4 kinderen toch echt aan zijn eind aan het raken.
    Nu zou ik het liefst weer een buggaboo willen, maar de cameleon is gewoon te duur en ik vind dat ze voor de frog over het algemeen ook erg veel vragen.
    Soms zijn ze voor 3 kinderen gebruikt en betaal je nog 150 euro.

We hebben weinig te besteden dus nu vroeg ik me af welke wagen kan een buggyboard achter voor onze zoon van 3 en voor straks onze dochter.
    We hebben ook een duowagen, maar ik wil er graag een enkele wagen naast, omdat ik ook weleens met de baby alleen weg ben of met onze dochter van dan 1,5 jaar oud en dan wil ik niet met een dubbele wagen lopen.

100 euro is het max wat ik te besteden heb.

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Mura? Weet niet voor hoeveel die staan
    of een easywalker?

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Een x-adventure?

4. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wij hebben gekozen voor een tweedehandse easywalker sky. Dan kan je een complete set onder de 100 euro vinden op marktplaats. Wel valt het me op dat de prijzen erg uiteenlopen. Sommige vragen nog hartstikke veel geld voor een tweedehands kinderwagen, onder het mom van "hij was ook erg duur toen ik hem nieuw kocht". Ik heb dan ook rustig verder gezocht, tot ik een relatief jonge kinderwagen vond voor een leuke prijs onder de 100 euro. Meer is een tweedehandswagen me simpelweg niet waard, ongeacht hoeveel hij nieuw heeft gekost.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    quinny worden er ook veel aangeboden... en vaak ook voor een mooi prijsje!

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hebben een quinny, ben er heel tevreden over. Wij hadden €125 betaald voor een hele set.

7. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zag net een topic voorbij komen van een kinderwagen van prijskiller, helemaal compleet 150 (nieuw)

8. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hier ook een quinny fan! Zou daar zeker voor kijken op mp!

9. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Heb zelf ook een bijna als nieuwe Quinny freestyld XL wagen gekocht op marktplaats, helemaal compleet voor nog geen 100 euro!
    Ik vind het belachelijk, die prijzen voor die wagens als je ze nieuw koopt. Echt onzin.

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb een quinny buzz in auto liggen die ik voor 60 euro op marktplaats gekocht heb.
    Voor thuis heb ik een quinny freestyle xl. Ding was compleet 45 euro en is bij mij met zn 2e ronde bezig. Echt superstevig ding. Niet het nieuwste van het nieuwste, maar dat zal me werkelijk worst wezen.
    Mn zusje heeft okk een quinny freestyle xl en een quinny speedy. Beide voor 40 euro gekocht.
    Mijn moeder heeft 2 quinny freestyle s. Waren beide compleet onder de 50 euro en zien er super uit.

Deel Deze Pagina