Wat doen jullie je baby aan in de puckababy? Hier heeft mn meisje er overdag in gelegen met dr gewone kleding en dan geen laken of deken eroverheen.. Wat is nu handig voor de nacht? Dacht zelf aan romper lange mouw en dan wel onder laken en deken..
Bij mij is het kamertje rond de 18graden en ik doe haar een rompertje met lange mouwen aan en een boxpakje, snachts koelt het af: ze ligt onder een lakentje en een wiegdekentje!
Ze is 3 maanden+1 week. Heeft t meestal snel warm. Kamer is nu 19-20 graden maar koelt natuurlijk in de nacht nog wel af..
Dat is verschilend. Vandaag een romper korte mouw en dun katoenen boxpakje. Hij ligt onder een dubbelgevouwen koeka deken. Meestal heeft hij alleen een romper met lange mouw aan of romper langemouw met dun broekje. Maar ik vond hem deze week wat koud aanvoelen. Vandaar extra boxpakje. Ikzelf heb nu ook wat meer aan dan normaal.
Mijn zoontje draagt een romper met lange mouw, pyjama, lakentje dekentje en na z'n late fles leg ik nog een extra dekentje over hem heen. Ik vind het 's nachts toch wel erg koud.