wat voor speelgoed in de box?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wat lag/ligt er bij jullie in de box voor een pasgeboren baby? Ik heb geen idee wat ik erin moet leggen. Een pasgeboren baby doet natuurlijk nog niet echt veel, maar anders is de box zo leeg en saai :p

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb zo'n boxspiraal. En er liggen voor allebei de kindjes nog van die knuffelrammelaars in. Oh en aan de box hangt nog een mobiel.

3. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zet wat knuffels weg voor de sier, verder geen speeltjes ofzo.
    Ik heb wel een speelkleed gekregen met zo'n boog erboven waar allemaal speeltjes in hangen, tzt kunnen we die er ook in doen maar ik denk dat dat pas leuk wordt als hij een paar maanden oud is?

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wij hebben de voorraad knuffels in de hoeken neergelegd.. uiteraard kan L. daar nog niks mee, maar het staat zo vrolijk:D ook hangt er een boxspiraal en daar hangt weer een spiegeltje aan wat hij mega interessant vind en constant erin kijkt..

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Een gelimiteerd aantal speeltjes en eventueel zo'n (muziek)mobile is voldoende. Je wilt het natuurlijk niet te overweldigend voor je kleintje maken. :)

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Het eerste waar Lotte mee ging spelen was een boxspiraal. Wij hebben er eentje van de hema en heb hem in de hoek van de box gehangen zodat middengedeeltje vrij hangt zeg maar.
    Ze was toen denk ik 3 maanden oud. Daarvoor werd hier niet echt gespeeld en intersse in de muziekmobiel kwam ook pas later.

Een leuke muziekmobiel kleed je box wel gezellig aan.
    Verder ook hier lieve knuffel in de hoek in de box en op de hoek op de rand van de box.
    Speeltjes liggen er hier maar beperkt in, anders heeft ze geen plek meer om te spelen ;)

In begin werd de box wel eens gebruikt om Lotte eventjes in te leggen. Toen lagen er sowieso bijna geen speeltjes in.
    Een bak naast de box of een boxzak is wel handig om je voorraad kleine speeltjes in op te bergen. Heb je snel wat afwisseling bij de hand.

Groetjes!

7. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18
    Onze kleine is vanaf zijn 4e week helemaal dol op de felgekleurde muziekmobiel die boven de box hangt. Hij kan hier 'uren' naar kijken!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hadden een muziekmobile aan de box, Eva vond het na zo'n anderhalve week al helemaal geweldig. Verder wat speelgoed waar ze een paar maanden later mee ging spelen en wat verzorgingssspulletjes waar ze toch nog niet aan kon zitten. En de meeste cadeautjes die we kregen gingen ook in de box.

9. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Hier was ook als eerste de muziekmobiel (Tiny Love) een succes!! Nu zijn knisperdoekjes en speelgoed wat in de mond kan (bijtring, 'Sophie de Giraf', sleutelbos) favoriet. En knuffels vindt ze leuk om naar te kijken.

10. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Hier was een nijntje-mobiel al na een paar weken favoriet, niet lang daarna werd ook de boxspiraal ontdekt, ook die van de hema, prima ding.

11. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    vooral niet te vol leggen. Felle kleurtjes vinden ze het eerst leuk en dan met name rood. Mijn dochtertje vond de mobile al snel leuk. Pas nu 3 maanden leek ze interesse te krijgen in 1 knuffel.

Bij ons lag erin: mobile, boxspiraal, knuffel en rammelaar.

12. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou het vooral heel rustig houden wat betreft kleuren en prikkels voor zo'n kleintje. Gewoon een lekker zachte omslagdeken.

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik hang er alleen een muziekmobiel in, meer niet.

Pas geleden hadden mijn vriend en ik zo'n bijeenkomst voor a.s. ouders en daar werd ook geadviseerd om de box niet vol te leggen met speelgoed, omdat het anders veel te druk werd voor zo'n kleintje.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hele kleine babies vinden zwart wit plaatjes het allermooiste. Zij kunnen namelijk nog niet goed focussen. Na een paar weken worden felle kleuren favoriet. Een mobiel hadden wij na een week of 5, aangevuld met een rammelaar, een gekleurde zachte bal en een knuffel in een felle kleur. Vooral niet teveel want babies zijn snel overprikkeld.

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik had een muziekmobiel boven de box. En een gekleurde lamp ( veanderde steeds ) van chicco met verschillende muziekjes. Ik wisselde het af.

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    in het begin veel knuffels om geborgenheid te geven.. en mobiel boven hangen. ze deed helemaal niks in de box behalve liggen kijken ;)
    grote beren hadden we :)

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hier helemaal niks tot een maand geleden nu heeft ie 3 kleine dingen erin liggen. Quinn kon niet goed tegen prikkels en was een huilbaby die kon echt niet tegen veel dingen om zich heen

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    boxspiraal, een knuffeltje en een muziekmobiel. Vanaf 7 weken vind ze de muziekmobiel erg interessant de rest kijkt ze nog niet naar om.

19. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Een muziekmobile die hij momenteel helemaal leuk vindt, en mister Jummy (vd Sultana)

Deel Deze Pagina