ik heb een projector te koop met 4 of 5 extra lampen. ik heb hem aangeschaft om mijn babykamer zelf te decoreren (helaas ging dit niet door het behangpapier omdat hier een relief in zit) werking projector: een afbeelding van internet halen, deze uitprinten. de tekening op de projector leggen: deze schijnt nu op de muur. je kan de grote verstellen. en je kan dan beginnen met overtekenen. het effect is echt super! heb het bij een nicht geprobeerd op een tiener kamer! de echte creativelingen kunnen de tekening dan ook nog zelf inschilderen! vraagprijs 50 euro!
Heb je iets meer informatie? Misschien merk + type nummer? Eventueel een foto? Ik ben namelijk wel geintresseerd! Groetjes Nienke
Dat is gaaf zeg... dat lijkt me ook wel wat... alleen vind ik 50,- op zich best veel... (al zal het heus wel het waard zijn hoor )
hij staat nu in de garage, ik zal straks even kijken naar het type enzo. ik wil hem eventueel ook wel verhuren... meestal gebruik je zo'n ding maar 1 of 2 x... net als wij
Als het een mooi ding is wil ik er best 50 euro aan uit geven, hier inderdaad iemand die graag creatief bezig is dus ik zou hem niet alleen gebruiken voor de baby kamer, maar ook voor de hal, toilet, trappen"gang" etc . Ben al een tijdje opzoek naar zo een projector Ben dus erg benieuwd naar het merk en type :-D
weer vegeten te kijken naar het merk enzo! ik woon op een appartement en het is best een eindje lopen naar de garage. ik probeer straks ff te kijken als mijn vriend thuis is zodat ik mijn zoontje niet hoef mee te nemen... als er meer geïnteresseerden zijn zou ik zeggen degene met het hoogste bod...