Ik ben aan het rond kijken voor een kinderwagen, inmiddels zijn we eruit welke het word, maar wat heb ik allemaal aan accessoires nodig voor bij de kinderwagen? We willen de joolz geo, studio in noir. Maar door de hoeveelheid accessoires die je erbij kan kopen zie ik door de bomen het bos niet meer..
Het is een complete wagen, overige accessoires heb je wellicht niet nodig, maar een regenhoes en voetenzak kunnen wel handig zijn.
Regenhoes zit er volgens mij al bij. De meest verkochte accesoires zijn volgens mij adapters voor de autostoel en een voetenzak.
Ik heb alleen adapters gebruikt. Achteraf was een dookie of iets vergelijkbaars ook handig geweest. Dan kan je als de zon schijnt of als je het donker wil maken voor een slaapje de gordijntjes dicht doen.
Volgens mij is nu ook de actie dat je er een gratis voetenzak van Joolz bijzit, die hoef je dan niet meer te kopen
Wij hebben alleen de wagenbak gebruikt voor de eerste 5 maanden Daarna overgestapt op een chicco buggy die weinig ruimte in beslag neemt en super handig is! En dat ook kan; Een voetenzak van het merk Lodger( bunker met booster) Deze hebben geen rits en zijn lekker warm. En het kindje kan er makkelijk in en uit vanwege de handige sluiting. Een regenhoes is ook handig. En een luiertas ( kijk eens bij het merk babymel) en voldoende plek onderop om boodschappen kwijt te kunnen. En als het luchtbanden zijn, niet vergeten een tussenstukje te kopen om de handen mee op te kunnen pompen ( met fietspomp) Een doeky is ook leuk en lekker warm.
Ik heb dan wel de joolz Day Earth maar wat betreft accessoires hebben we de voetenzak, die zat er gratis bij, de regenhoes zit er standaard bij, de parasol, de luiertas en adapters gekocht/gekregen. De luiertas vond/vind ik handig omdat die lusjes heeft waarmee die gemakkelijk te bevestigen is aan de wagen. Parasol is handig in de zomermaanden. In de winter ligt die in de kast. En de voetenzak gebruik ik nu niet omdat zoonlief graag zelf loopt en dan heb je de binnenkant snel vies. Toen hij nog niet liep, gebruikte ik die in de koude maanden. Nu heb ik een ikea dekentje van 5,- die ik om de beentjes doe zodra hij klaar is met lopen en wilt uitrusten. Cup houder heb ik niet, ik heb in de luiertas een flesje water zitten die precies past in de zakjes voor de fles. (Die zakjes zitten bij de eath luiertas aan de buitenkant waardoor je het open ritst je het zo kunt pakken) Pompje voor de banden heb ik ook niet gekocht. Mijn ouders hebben een fietspomp die het juiste verloop stukje hebben. Gezien we daar bijna wekelijks komen, gebruik ik zo nu en dan hun fietspomp Adapters voor maxi cosi hebben we gebruikt voor kleine stukjes zoals vanuit de auto op de parkeerplaats naar de dokter/ziekenhuis/op visite waarna we zoonlief op de arm pakte. Scheelt slepen met de maxi cosi En om ze niet te vergeten, zaten die bij ons aan de maxi cosi. Dat ging prima met de easy base 2 van maxi cosi. De parasol hebben we pas later gekocht omdat we zoiets hadden van zoveel accessoires, gebruik je die wel? Blijkbaar gebruiken we hetgeen wat we al hebben
Hier aan accesoires. Voetenzak Adapters Luiertas parasol was achteraf wel handig geweest. Maar nu staat toch de winter voor de deur
Ik heb een andere wagen, een Bugaboo, maar als accessoires heb ik een voetenzak, regenhoes (zat er al bij), parasol, en adapters voor de autostoel. En bij de bekledingsset zat nog een extra dekentje.
Voetenzak, dooky (ipv parasol, ondingen...) en evt een regenhoes, maar ik moet zeggen dat ik die regenhoes maar 2x gebruikt heb. Zou die dus merkloos kopen. Maxicosi adapters zijn ook nooit gebruikt.