Even een vraagje, ik wil graag een Babybanz bestellen bij BabyDump maar nu zie ik staan dat de richtlijn voor het hoofdomtrek 36 tot 46 is. Iemand enig idee hoe dit zit? lijkt me nogal klein 46 voor een bril tot 2 jaar aangezien mijn dochter nu al een hoofdomtrek van 46 heeft
Hoi, Hier eens in het boekje van het cb gekeken en zoon had met 14 maanden een hoofdomtrek van 47 cm. Afgelopen zomer de babybanz gebruikt (nou ja, zoon heeft m 2x op de fiets opgehad en trok hem daarna elke keer af) en deze paste goed. Wel op de grootste stand, maar had niet het idee dat de bril enorm strak op zoon zn hoofd zat. Net ook even heel globaal de omtrek gemeten van de bril en ik kom idd op 46 cm uit, al rekt hij uiteraard nog wat mee als hijop het hoofdje zit. Hoop dat je er iets aan hebt
Ja mijn dochter heeft dus idd een hoofdomtrek van 46. Vind het zo zonde als ze er van de zomer al niets meer aan heeft. Misschien dan toch beter de Kids Banz nemen? die is vanaf 46 cm maar ben zo bang dat die dan weer te groot is. Lekker duidelijk allemaal weer
Lastig. We hadden de Babybanz als kraamkado gekregen, en de eerste lente/zomer ook gebruikt (3-9 maanden). Kwam hem de zomer daarop weer tegen tussen haar spulletjes, Maar toen zat ie veel te stak. (Denk dat ze toen dus tussen de 15 en 21 maanden zat..) uiteindelijk hebben we toen een kinderzonnebril gekocht (dus zonder band) en die laat ze goed op zitten.. Met de Kids Banz heb ik dus geen ervaring. Je zou ff moeten kijken of je hem kunt passen. (Hier hadden ze ze gewoon bij de brillenwinkel)
Hier werkte een gewone zonnebril een stuk beter!! Hebben ook babybanz gehad, maar die probeerde ze alletwee van het hoofd te trekken en met een gewone zonnebril hebben ze dat nooit/zelden gedaan!