Hallo allemaal, Ik heb de oude kinderwagen gekregen van mijn schoonzusje. Een mutsy urban ride uit 2001! Natuurlijk zitten er gebruikerssporen op. Maar een gegeven paard....... En het scheelt mij een hoop geld. Alles zit er bij, ook een oude maxi cosi, maar daar heb ik voor de zekerheid een nieuwe voor gekocht. Maar nu mijn probleem! Alles is natuurlijk door de leeftijd en gebruik vies en smoezelig geworden. Ik heb dan ook alle stof van alle onderdelen er af gehaald. Wat in de wasmachine mocht, gewassen in de wasmachine en de rest met de hand. Ik heb alles weer in elkaar, op een ding na. De bekleding van het zitje. Ik heb al contact gezocht met Mutsy, alleen die konden me niet helpen, omdat er geen gebruiksaanwijzing bestaan om de bekleding weer te plaatsen. Ze gaven als advies er mee naar een babyzaak te gaan, of het kon eventueel opgestuurd worden. Kan iemand mij foto's mailen of een beschrijving geven hoe ik de bekleding weer moet plaatsen. Mag van mij ook van de nieuwere zijn. Ik denk niet dat er veel verschil in de oude en nieuwe zit! Ik ben je erg dankbaar! Groetjes Lauri
hier ook een mutsy urban rider(2006) superwagen trouwens!, de bekleding van de wandelwageninzet al twee keer gewoon gewassen in de wasmachine (30 graden, wolprogramma, dus kort) en weer bevestigd. Ik heb het boekje niet gebruikt, heb heel goed gekeken hoe ik het uit mekaar haalde en zo dus ook weer in mekaar gezet. Maar daar heb je natuurlijk niets aan. Waar woon je? Ik zal anders even kijken of ik de beschrijving nog heb en fotootjes maken........ wup