Draagdoek wereldwinkel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamMo, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hallo,
    Klopt het dat de Wereldwinkel draagdoeken verkoopt?
    Hoe is de kwaliteit daarvan?
    En de prijs?

Ik wil graag een draagdoek voor straks met de baby, maar de prijzen vallen mij best wel tegen, zelfs op MP vraagt men nog de hoofdprijs.

Iemand nog een goede budgettip met betrekking tot het aanschaffen van een draagdoek?

Alvast bedankt,
    Moniek

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wereldwinkel doeken zijn vaak of heel dun... of heel dik

er zijn merken die goedkoop doeken verkopen die ook prettig dragen.. ligt volledig aan je budget welke merken

als je op de duitse ebay kijkt daar kan je ook de goede merkdoeken kopen voor weinig..
    zoals hoppediz, die gaan vaak voor 20 tot 30 euro weg.. kost 8,90 om naar NL te laten verzenden..

ook de Nesthäcken doeken die gaan voor onder de 20 euro.. ik vind dat niet de mooiste doeken, maar ze dragen wel erg lekker.

3. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Ik ken die draagdoeken niet dus kan niet oordelen over de kwaliteit. Kan je misschien een draagdoek lenen van iemand?
    En misschien kan je aangeven welk budget je in je hoofd hebt.

4. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    De wereldwinkel verkoopt volgens mij alleen maar korte doeken van rond de twee meter. Daar kan je maar heel weinig knopen mee doen. Voor kleine baby's knoop je meestal een FWCC knoop (zie youtube/google) en daar heb je een draagdoek van ongeveer 4,5 meter/maat 6 voor nodig. Wereldwinkeldoeken zijn trouwens ook niet zo goedkoop hoor! Je kunt beter een oproepje plaatsen in het 'gezocht' gedeelte van www.dragen-en-voeden.nl. Daar kan je beschrijven wat je zoekt (qua budget bijvoorbeeld) en kijken of er nog iemand een mooie tweedehands doek heeft. Die zijn vaak ook al lekker zacht en ingedragen.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik lees eigenlijk heel weinig positieve verhalen over de wereldwinkel-doeken..

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Bedenk wel dat jij tzt ook je doek weer voor een goede prijs kunt verkopen. Draagdoeken slijten niet zo snel en zijn best wel waardevast.
    Hier vind je veel draagdoeken Tragetücher | eBay

7. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hallo dames,
    Duidelijke reacties en tips.

Budget wat ik in gedachte heb zou rond de 40 kunnen zijn, maar we moeten goed opletten hoe we ons geld uitgeven. (Man geen vast werk)

Bij de eerste had ik inderdaad een leendoek, was een hele mooie best wel dikke rode, misschien wel te dik voor een mei baby. Maar die mama is zelf ook zwanger, dus ik ga niet vragen of ik die doek weer kan lenen, zal even denken of ik nog andere dragende moeders ken, geloof het niet eigenlijk....

Ik ga jullie linkjes bekijken!

Groeten

P.s. grappig dit is mijn 400ste bericht! ;)

Deel Deze Pagina