Ervaringen geboortekaartje Hipdesign

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nieke84, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Wij zijn van plan ons geboortekaartje bij hipdesign.nl te bestellen. Nu twijfelen we alleen welk papier we moeten kiezen silk of Majestic. Als proefkaartje hadden we gekozen voor Majestic, ziet er echt super mooi uit maar kost dus per kaartje €0.45 extra.
    Wat zijn jullie ervaringen?

2. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Wij hebben ook t geboortekaartje via hipdesign gedaan, de 'normale' uitvoering. De kwaliteit is prima hoor!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zou gewoon nog een proefje bestellen in de andere uivoering!
    Ze hebben echt leuke kaartjes daar trouwens :)

4. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Bedankt voor jullie reacties. Nog een proefkaartje bestellen kan, maar die zijn niet gratis, vandaar. Als we het echt niet weten doen we dat alsnog.

5. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Wij hebben bij onze 2e ook via hipdesign besteld en het kaartje voorde3e ligt daar ook al klaar!
    Ben zeer tevreden over Hipdesign.
    Wij hebben tweemaal de silk gedaan, vond ik persoonlijk mooier dan majesticmaar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

De kaartjes hebben we besteld zonder enveloppen.
    Enveloppen heb ik in de winkel gekocht. (1e x bij boekenvoordeel en nu bij big bazar) scheelde toch erg met de kosten.

6. Luja

Luja Niet meer actief

Wat een leuke kaartjes zeg!! Ik kende hipsesign niet dus ik heb even gespiekt en ik zie gelijk 1 mooi meisjeskaartje en 1 stoer jongenskaartje.. Die site zetten we even bij favorieten neer, vanmiddag even aan vriendlief laten zien:)
    Bij onze dochtertjes (tweeling) hebben we het kaartje zelf ontworpen, ze zijn bij de drukker gedrukt en de enveloppen hadden we van de markt. Nu willen we het gewoon makkelijk via internet doen.
    Ik moest toen 4 dagen na mijn bevalling in de weer met enveloppen schrijven, dat was ik natuurlijk vergeten om van tevoren te doen:p

7. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Heel tevreden over hipdesign. Geboortekaartje in 'linnen' af laten drukken en uitnodigingen voor de eerste verjaardag in 'silk'. Zou persoonlij k voor een geboortekaartje geen silk kiezen, ziet er toch wat minder stijlvol uit...dus ik zou in jullie geval voor majestic gaan;)

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    @Larissa; leuke kaartjes hebben ze daar he. Fijn dat ik je heb kunnen helpen ;)

@Senn; dank je wel voor je reactie. Denk zelf inderdaad ook dat de silk kaartjes wat minder stijlvol zijn, maar het scheelt wel veel geld. Misschien dat we toch echt nog maar een proefkaartje bestellen in de silk versie, dan weten we het ook zeker. Mochten we de Majestic toch echt mooier vinden gaan we natuurlijk daar voor. We doen het natuurlijk maar 1 keer voor ons meisje!

9. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Ik zou vooral kijken welke papiersoort het best bij je kaartje past. Bij een stoer kaartje neem je geen glitterend papier zeg maar. Wil je het zeker weten dan kun je beter nog een proefdruk laten maken. Dan kun je wel echt een keus maken wat je nou mooier vind.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina