Ik ben op zoek naar een traphekje dat op een andere manier werkt dan met een deurtje. We hebben nu een traphekje met deurtje maar het deurtje gaat heel kort langs de commode (je komt direct op onze slaapkamer uit waar ook de commode staat) waardoor de doorgang niet echt ideaal is. Het is een beetje lastig uit te leggen... Vroeger had je van die harmonicahekjes maar ik las op internet dat die niet meer verkocht mogen worden. Ik kwam ook rolhekjes tegen maar die vind ik nogal aan de dure kant (99 euro). Zijn er nog andere hekjes die niet met een deurtje werken maar op de één of andere manier naar de zijkant openen?
ik dacht dat de rolhekjes bij de prenatal in de aanbieding waren... maardat zou je even opmoeten zoeken want misschien is het al wee rlanger geleden dat ik dat ergens hoorde\las. Voor de rest heb ik geen oplossing voor je xxxx
Ik weet. Mijn vriendin heeft er eentje daar zit in het trap hekje weer een klein deurtje dus dan kan je door gang ook mischien groter worden
Wij hebben boven aan de trap, traphekjes van de Gamma. Daar zit geen deurtje in, maar die moet je in zijn geheel er steeds uithalen. Beetje irritant met een kleine op de arm, maar anders kon bij ons de bocht niet gehaald worden...
ik heb de kiddyguard en die is zijn geld dubbel en dwars waard, als je hem niet nodig hebt dan rol je hem op en heb je er geen last van. Ze zijn regelmatig in de aanbieding bij de babydump en de prenatal, ik heb er toen 80euro voor betaald. Mijn ouders hebben inderdaad een eruit-til-traphek omdat de kleinkids niet heel vaak logeren, ook wel handig.
Ik heb ook de Kiddy Guard tussen de keuken en de woonkamer. Inmiddels is Lucas ouder en kan ik hem beter corrigeren dus is het niet meer nodig, maar ik heb hem regelmatig even dicht gedaan als ik aan het koken was! Werkt ideaal!
Bedankt voor de reacties. De kiddyguard bedoelde ik idd. Maar die vind ik te duur. We zitten nog maar een half jaar in dit huis, daarna kunnen we gewoon een traphekje met deurtje gebruiken. Die hekjes die je er helemaal uit kan tillen zijn idd wel praktisch voor opa's en oma's of als je echt geen plek hebt maar verder vind ik het ondingen We hadden die laatst in een vakantiehuisje en was ze na een week al beu Ik denk dat we dan maar voor een andere oplossing gaan. Dan zetten we de commode net iets anders. Dan komt hij wel voor de deur van het opberghok te staan maarja, dan zetten we daar maar niks in wat we vaak nodig hebben