Draagdoek/zak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door VSC, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VSC

VSC Niet meer actief

Ik wil graag een Mei Tai aanschaffen. Mijn kindje is bijna 2mnd, kan je dat brede zitstuk dan kleiner maken?

2. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Het ligt eraan welke je neemt. Ze zijn niet allemaal te verstellen..soms kun je ze versmallen met een veter, maar dan is het rugpand weer te hoog. Dus goed kijken aar de maat( niet het aantal kilo's!)

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Contacteer een draagdoek consulente

4. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hier een Storchenwiege ssc. Helemaal verstelbaar, te gebruiken vanaf de geboorte. Wij zijn er heel tevreden over.

5. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Je hebt vele soorten mei tai's. Ik heb een Hoptye (mei tai van het merk Hoppediz) en een Mysol (mei tai van het merk Girasol). Bij beiden is zowel de zitting als het rugpand te verstellen zodat er ook een kleintje in past. Niet alle mei tai's zijn verstelbaar en met anderen heb ik geen ervaring, alleen met deze twee. En daarvan zou de hoptye mijn favoriet zijn voor een kleintje.

6. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan bij Linaea, een hoptye zou voor jou heel geschikt zijn.

7. VSC

VSC Niet meer actief

Bedankt dames komt mooi uit want vandaag komt mijn hop tye binnen (geleend). Als ie bevalt koop ik er eentje :)

8. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Je kunt ook eens kijken naar de Emei baby of de Storchenwiege. Beiden zijn geschikt voor newborns en de wat oudere baby's :)

Deel Deze Pagina