draagdoek

Discussion in 'De babyuitzet' started by Alita, Mar 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meeks

Meeks Actief lid

Mar 10, 2010
    155
    0
    0

:D Is inderdaad geen duur stuk stof, maar de stof die daar gebruikt wordt (en over het algemeen alle stoffen) zijn een stuk stugger. Het is niet te vergelijken met de stof welke hier op de markt verkocht wordt...

2. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,788
    18,959
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik heb nog geen ervaring met draagdoeken, maar ik weet in ieder geval al wel dat een sling geen goed idee is voor iemand met rugklachten. Het gewicht wordt daarmee namelijk niet zo goed verdeeld als bij een echte draagdoek.
    (Ik wil zelf een draagdoek + heb rugklachten, vandaar dat ik me nu goed aan het inlezen ben!)

Mijn voorkeur gaat nu uit naar een draagdoek van bamboe, hoewel ik me wel realiseer dat die minder lang meegaat omdat het rekbaar is. Maar ik weet toch niet hoe lang ik wil blijven dragen, vanwege mijn rug. Ik denk dat het na een half jaar tot hooguit een jaar hier wel ophoudt.

Ik hem nog geen doeken echt gezien, alleen via internet. Dan kun je ze niet voelen. Dus het kan nog zomaar anders worden!

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
  4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    @Tupp: Waarom bamboe rekbare doek eigenlijk? en geen katoenen rekbare doek?

5. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,788
    18,959
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik heb één bamboe handdoek, en die is héérlijk zacht! Bovendien is hij lichter van gewicht dan een gewone handdoek en droogt hij iets sneller. Bovendien schijnt het 's zomers koeler aan te voelen op je huid + het zou antibacterieel moeten zijn.
    Vandaar dat het materiaal me erg aanspreekt.

Share This Page