Deryan travelcot

Discussie in 'Verzorging' gestart door Islah, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de Deryan travelcot? Lijkt me erg handig om 'm mee te nemen op vakantie i.v.m het lage gewicht. Ik ken alleen niemand met ervaringsverhalen.
    Hij is ook nogal prijzig, dus ik hoop er wel gebruik van te gaan maken (en niet 1x om 'm vervolgens aan de kant te zetten!).

Alvast bedankt.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben er een, ik vind hem ideaal. Toen dochter 7 mnd was hebben we hem voor het eerst gebruikt. Ze sliep er heerlijk in, overdag voor slaapjes is het ideaal. Je kunt de travelcot lekker ergens in de schaduw zetten zodat je kindje lekker koel ligt. Beestjes e.d. kunnen er niet in, ook heel fijn. Ook vaak meegenomen op visite. Weegt inderdaad haast niets waardoor je hem ook op de fiets mee kunt nemen, dat lukt met een gewoon campingbed niet!

We gebruiken hem nu niet veel (dochter slaapt overdag niet meer en op visite blijft ze ook op totdat we naar huis gaan of ze blijft thuis), maar straks als de 2de er is gaan we hem vast weer heel veel. Hoewel dochter pas op het matrasje heeft geslapen.

Ik zou wel meteen de peuterversie kopen en niet de babyversie. Je kunt de peuterversie een stuk langer gebruiken.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Bedankt!
    Sowieso ben ik van plan om 'm te gaan gebruiken als ze +/- 1 jaar is, aangezien we dan pas weggaan. Dus beter de peuterversie dan?

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zou ik zeker doen en misschien nu al aanschaffen om haar er mee vertrouwd te maken. Als ze al 1 is wilt ze er anders misschien niet meer inslapen.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

het is wel handig en idd licht van gewicht maar ik vind het ook een beetje eng, want als ik mijn zoontje erin leg om te slapen gaat ie eerst nog wat jammeren en proberen eruit te komen maar aangezien dat ding niet zwaar is en ook niet stevig vast kan, rolt hij zo om met zijn tentje.

6. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Je kunt het tentje eventueel vastzetten met tentharingen. Er zitten lusjes aan.

Wij zijn er erg blij mee. Gebruiken ze ook als 'campingbedjes' als we gaan kamperen. Hier al meteen de peuterversie, omdat we hopen er lang van te kunnen genieten.
    Wat ik wel een nadeel vind zijn de slaapzakjes die erbij zitten. Die zijn zo glad en blijven niet goed liggen. Daarom hebben we de onderkant vastgeplakt met klittenband.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Bedankt voor de tips!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben de baby versie, maar Eva past er nog steeds in ;) (ze is nu zo'n 90 cm).

9. Islah

Islah Niet meer actief

Ik denk ook dat ik voor de babyversie ga, want ze is nu met bijna 8 maanden 65 cm en nog geen 7,5 kilo...

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hij is fantastisch!!!

Toen mijn zoontje 2,5 maand oud was heb ik hem aangeschaft omdat we een weekje op vakantie gingen. Ik heb meteen de peuterversie aangeschaft omdat ik hoop dat we hem lang kunnen blijven gebruiken!!!

Wat een ideaal ding. Zo ingeklapt, uitgeklapt matrasje opblazen en slapen maar. Ik rits de slaapzak helemaal open en dan ligt hij op 1 helft van de slaapzak.....Zelf dekentje/lakentje mee. Ideaal.

Neem hem ook mee als we op visite gaan en gebruik hem dus als campingbedje. Over een paar weken gaan we naar Frankrijk, en hij ligt al klaar om mee te gaan.

Ik ben vol lof!!!

11. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Wij hebben ook een Deryan, heel tevreden over! Wij hebben juist gekozen voor de peuterversie omdat ons mannetje daar ook in kan zitten en dat kan die in de baby versie niet. Wij vonden het ook wel handig om het als soort van box te gebruiken.

12. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    Bij de babydumpwebsite kun je de peuterversie erg voordelig krijgen
    Wij hebben ook meteen de peuterversie gekocht.
    Als we een dagje naar de plassen gaan kan ze er lekker beestvrij in spelen en slapen

Deel Deze Pagina