Nog even een waarschuwing: de ergo baby carriers die op marktplaats aangeboden worden voor 55 euro, inclusief verzenden, zijn nep (ja helaas, ik ben er ingetrapt.).
wat bedoel je dan, want je klonk er best positief over? Nep qua merk of nep qua gewoon waardeloos prul?
nep qua merk ik vind het nog steeds een fijne draagzak en heb ook zeker niet het idee dat het slecht gemaakt is en elk moment uit mekaar kan vallen. Het is echter wel zo, dat deze dus geen veiligheidstesten hebben ondergaan. De gespen zijn anders dan bij de originelen en het hele ding zou van kwalitatief mindere materialen zijn gemaakt. Maar nogmaals, ik ben niet bang dat de gespen makkelijk open schieten of dat de naden erg los gestikt zijn ofzo. Als ik het van te voren geweten had, had ik hem niet gekocht, maar ik heb mijn zoontje er al de hele week in gedragen zonder problemen.
dank je voor je berichtjes veronique over die ergo's op marktplaats: verkoper is al meerdere malen getipt voor oplichting. Helaas zijn er veel nep ergo's in omloop die vrijwel identiek lijken op de echte.. er zijn slechts kleine verschillen maar die moet je als leek maar toevallig weten te vinden.. zoals andere gespen, lang niet zon degelijke bevestigingen, smallere zitjes, het merkje dat toevallig op andere plek zit etc. Ga er maar van uit dat als je tegen zoiets aanloopt, dat de aanbieding te mooi is om waar te zijn.