Hoii meiden! Ik ben totaal niet creatief (lees: ik kan het echt niet haha) maar nu wij gaan verhuizen ben ik weer op zoek naar leuke baby kamertjes. Nu zie ik in het topic: 'Show je babykamer' heel veel leuke kamertjes met zo'n leuke mdf boom. Ik wil dat ook!! Alleen geen idee hoe ik dat moet aanpakken, dus zou ik graag wat tips en uitleg van jullie willen Met wat voor lijm plak je de boom tegen de muur? En hoe kom je aan het behang? Neem aan dat je niet allemaal verschillende rollen koopt? Bij gamma en karwei liggen vaak wel van die staaltjes, maar heb je daar genoeg aan? Bijv het huisje in zo'n boom is volgens mij wel groter dan een probeer staaltje? En hoe knip je het figuur uit het behang? Overtrekken? Misschien leuk om een foto van je boom te showen? Dan heb ik wat inspiratie tips haha. Sorry voor de vele vragen haha
Ik heb inderdaad staaltjes gehaald. Bij de hornbach kun je van rollen behang een stuk afknippen, dat us dan groot genoeg voor het huisje. Ik heb gewoon behanglijm daarvoor gebruikt. De boom zit met dubbelzijdig tape op de muur. Ik zal later een foto plaatsen!
Ik heb voor de stam en takken bij kleurmijninterieur.nl behang gekocht. Daar verkopen ze het per meter. Verder heb ik ook staaltjes behang gehaald bij de gamma/karwei. voor het bekleden van houten letters had ik nog veel Pip behang, dus daar ook blaadjes van gemaakt. Ik heb alles vast gemaakt met lijm, die ik ook voor de letters gebruikte. Ik heb geen andere foto, maar hier zie je hem in het klein. View attachment 272835