zucht.......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 3ebaby, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Moet gewoon ff klagen.....

Ik heb al twee dochters......
    Ben nu 30 weken zwanger van de derde en alles is zo anders:(
    Ben vanaf het begin alleen maar ziek geweest!
    De eerste 4 maanden misselijk en verschrikkelijk moe toen het eindelijk iets beter ging scheurde ik mijn rib spieren door veel hoesten door een verkoudheid die niet weg wilde gaan...... dit duurde 2 weken en kon niets, niet liggen, het huishouden was een drama om te doen!
    Ben nu 30 weken en heb ijzer tekort wat me alleen maar hoofdpijn, vermoeidheid en weer alleen maar moe zijn oplevert......
    En ja om het nog een af te maken heb ik ook nog bekkeninstabiliteit......:x
    Kan niet echt genieten van mij zwangerschap, maar ik weet waar ik het voor doe en hou vol al is het soms wel moeilijk....
    Gelukkig heb ik een gigantische lieve en zorgzame partner die me door dik en dun steunt.......
    Sorry voor het klagen maar moest het ff kwijt :):):)

2. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Meid wat balen! Wil je heel veel sterkte wensen!

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Je mag beste gelukkig zijn hoor! ;)
    Je hebt twee dochters en een zoontje op komst. En zover ik begrijp allemaal gezond! En dan ook nog een man die je door dik en dun steunt! Wat een geluk!

Ik begrijp dat je zwangerschap echt pittig is. Maar probeer nog wel het positieve te blijven zien. Als je manneke er straks is dan ben je het heel snel weer vergeten.

Het ijzergebrek daar kun je zelf ook iets aan doen. Stroop, appels, floradix en dat icm vitamine c werkt goed. En als het niet genoeg is kun je ijzertabletten vragen aan je vk. Dan voel je je vast al snel wat beter.

O ja, en schroom niet om wat hulp te vragen zodat je ook aan wat rust toe komt.

Nou, ik hoop dat je weer een beetje opgepept bent! :)

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik kan ookniet echt genieten hoor deze keer, baal er gigantisch van.
    Ik moet mijn dochter nog best vaak optillen en nog wel meer dingen zoals rust nemen komen er deze keer niet van.
    Dat resulteerd in veel pijntjes etc..
    Nu denken ze ook nog dat de baby te klein is inneens, mag hopen van niet natuurlijk.
    Dus ik baal opt moment ook best wel.
    Ik wil heel graag tijd spenderen met mijn eerste, tegelijkerdtijd isdat nu allemaal veelste zwaar voor mijn lichaam
    en aan de andere kant wil ik rust nemen etc.
    Pff, dan nog die hormonen erbij.
    LOL.... :p

Deel Deze Pagina