Hoi, Alvast excuses voor mijn typfouten die komen gaan, ik zit via mijn telefoon. Nu t volgende, ik had een draagdoek besteld, volgens de beschrijving een aantal keer geprobeerd dat ding om te knopen, maar ik kom stof tekort. Volgens mij ben ik gewoonweg te dik ofzo. Heeft iemand hier ook problemen mee, ze hadden er dan wel bij mogen zetten dat t alleen voor maatje 36 was ofzo. T gaat om deze doek. Babylonia Tricot-Slen Fuchsia | Buikdragers | Baby-Dump Gr DA
Ik heb deze doek ook gehad, en ik héb maat 36 maar had echt zóveel stof over dat ik 2x rond kon... Kan me dus haast niet voorstellen dat je te weinig overhoudt? Ik vond het wel heel lastig knopen in het begin en hield er altijd een youtube filmpje bij( even googlen op instructiefimpje), dan ging het wel. En goed strak knopen, want hij zakt altijd nog ietsje losser.
Ik heb de winkel net gemaild, dus zal even moeten wachten op reactie. Ik kom tot stap 3 dan heb ik al zo weinig stof over en dan moet ik de,lappen nog eronder door halen,terug naar achteren doen en knopen, kom echt veel te kort.
Ik had die ook, maarre bij mij zat ie wel goed.. Heb maatje 40/42. En had ook nog wel wat ruimte over. Misschien een fabrieksfoutje ofzo?
Ik heb altijd ene doek gehad in maat 5.20 meter en had altijd stof over, ruim zelfs, ook toen ik ruim 20 kilo zwaarder was dan nu. Voorbeelden: FWCC Draagdoektip: FWCC met baby in je armen - YouTube Newborn Wrapping: FWCC & FCC - YouTube Degene die jij hebt volgens mij: Babylonia Tricot-Slen - algemene knoopwijze - YouTube Voor zover ik weet is dit een rekbare doek? dan strak knopen, een geweven doek is nl. anders dan een rekbare Ik zou overigens niet de manier gebruiken die flimpje 3 laat zien maar eerder voor die andere gaan, dan kun je de banden flink strak aantrekken en zou je echt stof over moeten houden. Je wilt de baby niet onderweg verliezen namelijk
Ik heb t filmpje gekeken, en bij haar ziet die er veeeeel langer uit, de stof hangt helemaal op de grond en dat heb ik niet.
Ik lig nu in bed... Maar bedenk me net dat er best wel een kansje is dat ik de doek nog een keer dubbel gevouwen had zitten haha ik zal morgen nog eens kijken.
Ik ben toch nog ff opgestaan kan niet slapen voor ik t weet natuurlijk maar ik had idd de stof nog dubbel zitten . Het is net gelukt hahaha
Hahaha, ach kan gebeuren . Had het wat vreemd gevonden, ik heb maat 36 maar hou echt hele lappen over! Hij mag trouwens best strak geknoopt worden. Ik was eerst bang dat ik mijn kindje zou pletten of er niet in zou krijgen maar hij zit al snel te los geknoopt.