Draagdoek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door podiki25, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik wou gewoon even meedelen dat ik alle mama's een draagdoek kan aanraden.
    Ik was er eerst niet voor te vinden, vond het een gedoe en niet bij mij passen. Weet niet waarom. Dacht echt dat het larie was.
    Tot onze jongen met reflux gediagnosticeerd werd en ik hem altijd rechtop moest dragen na elke voeding.... auw mijn rug en schouders! En ik kon ook niets doen. Dus eerst onze gewone draagzak geprobeerd, maar ik zat langer te worstelen met dat ding en kreeg hem er nooit gewoon in en uit zonder hulp e.d.
    Dus naar een draagconsulente geweest met een heel leuk winkeltje enkel met verschillende soorten draagdoeken etc.
    Ben nu zooooo blij met mijn geweven doek, niet te doen! Wat een verademing, zooo leuk om te dragen en echt niet zo moeilijk om te knopen als ik eerst dacht (de iets ingewikkeldere knopen mss wel, maar daar kom ik dan nog wel toe). En ons jongetje vindt het heerlijk om in die kikvorshouding te zitten.
    Dus ik verontschuldig mij t.o.v. alle dragende mama's elke keer ik zei dat ik dat toch maar raar vond om je kind in zo een lap stof te dragen. Niet dus!

2. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    haha, fijn he!
    Ook ik ben "om". Maar wel voorkeur voor rekbare doek.

Geniet ervan!

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja echt fijn. Die rekbare doek, tot hoeveel kilo's kan je die gebruiken? Ik vond die ook heel handig, maar was bang dat die te veel ging uitrekken. Misschien koop ik er nog wel eentje.... ;)

4. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    de rekbare doek is alleen veel warmer dan een geweven. Ik wil juist naar een geweven gaan.. ;)

Deel Deze Pagina