Dag dames. Misschien een hele onbenullige vraag, maar nu heb ik gezien dat er 3 soorten rompertjes zijn. Zonder mouw, met korte mouw en met lange mouw. Welke kan ik het beste kopen? Ons zoontje zal in de winter geboren worden, dus de meeste kledingstukken zullen zoiezo lange mouwen hebben. En dan nog een vraag, hoeveel rompertjes heb ik ongeveer nodig? En ik ben van plan om rompertjes gewoon bij zeeman te kopen, zijn die prima? Liefs
Hey de zeeman rompers zijn wat stug vind ik. Die van de hema in zo'n 5pack vind ik fijner wat elastischer en sluiten mooi aan. wij hebben ook een winter baby en ik had vooral zonder mouw gekocht omdat het gewoon niet handig is om lange mouw over lange mouw aan te doen. Voor de eerste dagen is het wellicht handig om een overslagromper te kopen
Ik heb altijd het liefste rompertjes zonder mouwen bij de kindjes aangedaan, dat vond ik het makkelijkste
ik vind lange mouw over lange mouw ook heel lastig. Zou dus korte mouw of zonder mouw kopen. Een overslagromper vind ik vreselijk Ik zou er een stuk of acht kopen. Van de zeeman heb ik geen ervaring mee, van de hema vind ik erg fijn.
Zonder mouwen zijn het handigst. Lange mouwen vond ik handig bij een mouwloos hempje ofzo. Zeeman rompers vind ik gigantisch groot vallen. Onze meid zit nu in maatje 68 maar heeft zeeman mouwloze rompers maatje 50/56 aan! Die overslag rompers van de Hema zijn ideaal!
Hema rompers, de stretch zijn top! Kosten meer, maar je hebt er veeeel langer profijt van. Vind ik. Mijn kids kunnen deze 3!! Maten dragen!
De Hema rompers zijn écht fijn. Die van 4,50 (ongeveer) per stuk. Voor hele koude dagen deed ik rompers met lange mouw maar anders met korte mouw. In de herfst en lente gebruik ik rompers met lange mouw om onder een shirt met korte mouwen te doen.
Ik had ook alleen maar korte mouw en zonder mouw. Rompers van Prenatal vallen klein dus ik had meestal HEMA. In het voorjaar had ik rompers met lange mouw met een kort shirtje eroverheen.
Ik vind de rompertjes met lange mouwen echt hopeloos. Eerst al dat gefrot om er zo'n klein armpje in te krijgen en dan moet er nog een truitje over heen. Ik heb ze wel liggen (gekregen), maar incidenteel gebruikt onder een jurkje of shirtje met korte mouwen. Rompertjes zonder mouwen heb ik nu eigenlijk alleen in de zomer in gebruik. Rompertjes met korte mouwen heb ik dus het meest in gebruik. Ik heb ook een aantal overslag rompertjes gehad, vond ik op zich ook prima. Is wel meer werk om dicht te maken, maar het hoeft niet over het hoofd en dat kan wel weer handig zijn in een periode met spuitluiers. Veel Hema gehad, maar ook Zeeman. Zeeman is niet heel degelijk spul, maar echt op die leeftijd slijt dat echt niet. Wel rekening mee houden dat het klein uitvalt.
Ik raad je ook echt de hema rompers aan maar dan niet die pakken met 5 rompers. Ik vind de stretch rompers het beste,gaan gemakkelijk aan. Met lange mouwen vind ik de overslagrompers het beste, de eerste keer is het puzelen maar zodra je weet hoe ze moeten zijn ze echt geweldig gemakkelijk om aan te doen. En inderdaad handig met spuitluiers hoef je die romper met die mosterd niet over het hoofdje te trekken
Gaaatverdamme! Rompers met poep trek je toch niet over het hoofd, die trek je van boven naar beneden uit. Hahaha bahbah je zou je eigen poep maar over je gezicht gesmeerd krijgen.
Bedankt! Beste zonder mouw en van de hema dus . Ik ben echt nog een leek wat baby's betreft dus tips zijn altijd welkom.
Hema inderdaad. Ik heb ook Zeeman rompers en die komen na elke was breder en korter uit de machine. Hema blijft mooi, ik heb gewoon het 5 pack en merk geen verschil met die gekleurde losse rompers. Blijft beide even mooi.
Nu bij Hema: alle rompers 2+1 gratis! Koop inderdaad de stretch rompers, gaan een half jaar mee qua maat. Mijn dochter past nu de 62/68 nog terwijl ze 80 cm is. Een pasgeborene past de 50/56 trouwens nog niet, net iets te ruim vind ik. Daarvoor had ik een paar rompers maat 50..
Euhm tja wij moesten ook nog leren haha 1 keer maar gehad hoor, daarna voorlopig overgegaan naar overslagrompers haha
bij een wat boller kindje lukt dat soms echt niet hoor zeker niet met gewone (zonder stretch) rompers. Vond die van de c&a ook heel fijn en goedkoper dan van de Hema. Vond die van de Hema best duur nml. En die van h&m vond ik ook erg fijn.
Hmm Ik heb vooral rompers met lange mouwen gekocht, aangezien die van ons in oktober komt.. Vandaag of morgen toch maar even naar de HEMA om nog wat rompers zonder mouwen bij te halen!
Wij hebben juist vooral rompers met lange mouw, omdat ik het zo leuk vind staan als longsleeve onder een shirt met korte mouwtjes Daar loopt ons zoontje eigenlijk het hele jaar in (van heel kleins af aan) en als het kouder weer is, doen we er gewoon een vestje over. Zo zie je maar hoe verschillend iedereen het doet
Hier ook vooral rompers met lange mauwen, zeker de eerste weken. Bij de eerste had ik ook vooral hema rompers en die zijn idd best fijn. Nu heb ik in de aanbieding toevallig een keer isi mini rompers gekocht en die zijn fantastisch! Die sluiten zowel bij het buikje als bij de armpjes mooi aan, lekker stofje, beetje stretch en het halsje blijft altijd keurig zitten. Ik ben fan!