Hoi meiden, Wat hebben jullie voor overtrekje om het matrasje van de kinderwagen zitten? Een aankleedkussenhoes of een wieghoeslakentje? Wij hebben trouwens de Transit Combi van de Babydump besteld. Thanks!
kan allebei, maar zou alleen geen badstoffen nemen, dat bobbelige is niet zo fijn om lang op te liggen met je gezicht.
Beide kan, maar een aankleedkussenhoes kun je later ook nog gebruiken als ze uit de wieg/wagenbak gegroeid zijn! Vond zelf de badstoffen aankleedkussenhoezen fijn.
Ik had ook een hoes voor het aankleedkussen en idd een hydrofiel onder het hoofdje. Een wiegenhoes vond ik altijd zo'n geknoei omdat ie veel te groot waren
Ik heb het al beide liggen! Vriendin van me zei dat een aankleedkussenhoes echt super fijn en handig is :-D
Hier een hoeslaken voor de wieg, gewoon van de Hema. Je hebt daar van die pakken van 2 hoeslakens voor minder dan 10 euro en het zit perfect! Zijn lekker zacht om op te slapen en passen door het elastiek zowel perfect in onze brede en lange wieg als in de smallere kinderwagen.