Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en lees op internet vaak dat een voedingskussen ook veel gebruikt wordt om mee te slapen tijdens de zwangerschap. Ik slaap nu al regelmatig met een kussentje tussen mn benen. Hebben jullie een idee welk voedingskussen fijn is voor mee te slapen en om straks mee te voeden? En waar kan ik die kopen?
Ik heb er een van delta baby. Fijn kussen vind ik. Lekker groot en idd fijn om mee te slapen. Ik heb deze bij prenatal gekocht. 49,95 dacht ik
Ik had voor het slapen tijdens de zwangerschap een goedkope van de kruidvat. Was prima al werd hij na een tijdje wat dunner bij mijn knieën. Voor na de bevalling bij het voeden van dl heb ik een domoo gekocht. Niet de grote maar de kleine, echt ideaal!
heb kruidvat gehad, maar onding, veel te stug en hard.. Nu Doomoo, duur maar een super koop! Iedere cent waard, ben er vorige keer zelfs "op" bevallen heerlijk leun kussen!
Tiamo Voedingskussen Woezel en Pip Wit/Grijs | Voedingskussens / Hoezen | Baby-Dump Ik heb deze. Tot nu toe alleen maar mee geslapen of mee op de bank aan het hangen. Geen klachten over!
Dank jullie wel dames voor jullie reacties! Ga snel even bij de babydump kijken, zag op hun site dat de delta voedingskussen nu van 50 voor 40 euro is. Scheelt toch weer hè haha.
Even een oudere topic omhoog! Ik wil een voedingskussen bestellen, maar twijfel. Ik heb geen zin om helemaal naar een winkel te rijden om uit te testen dus het wordt een gokje door op internet te bestellen. De Delta Baby Comfy Big is in de aanbieding bij Babydump. Hij werd wel genoemd in dit draadje, maar zijn er nog meer positieve ervaringen. Misschien zelfs in vergelijking met de dure Doomoo?