Wanneer Jill goed zit zonder te wiebelen kan ze in de kinderstoel. Heb even voor je terug gezocht wanneer Lotte er in zat en dat was met 5 maanden. Wij hebben nooit een verkleiner gebruikt
We hebben het dit weekend even met Isa geprobeerd. Voor zo eventjes lekker zitten en rondkijken is het voor haar wel leuk, maar voor eten is het nog niet handig. Dan is de wipstoel prettiger.
heb het ook nog niet geprobeerd ze kan nl nog niet zelfstandig zitten zelfs niet even het is net zo'n duikelaartje ik ga wel een verkleiner aanschaffen want heb ouderwetse kinderstoel en die zit is nogal groot
Nou als ze bij mij zit, zit ze heel stevig en haar hoofd bungelt allang niet meer. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze ZELF zit. Als ik haar in een stel kussens druk, ja ok. Zal hem even in elkaar knutselen en dan kijken hoe het haar bevalt.
ik heb een kinderstoel die je ook in maxi cosi stand kan zetten dus baby kan er bijna vanaf begin in. eventjes gezelig erbij als wij aant eten waren vind het verder nog niet nodig om zo klein al inde kinderstoel te zetten
ja onze stoel kan je ook verder naar achteren zetten. Dit hebben wij ook tot 9 maanden gedaan om het ruggetje wat te ontlasten.
Hmm, ja hier een tripp trapp dus wordt ze gedwongen rechtop te zitten. Ik laat het nog maar even bij de wipper! Ze vind het trouwens wel onwijs stoer! Zit helemaal om zich heen te kijken en te glunderen.
hahaha Caitlin zit dan met wippertje en al "boven"op de tafel als wij eten en doet dan ook gezellie een happie mee
ja in het wippertje en dan hup op tafel hahahaha kunnen ze lekker alles zien...prachtig ik was wel heel blij met mijn kinderstoel. maar denk dat het deze keer ook wippertje moet. wnat mijn zoontje heeft een armleuninkje van de kinderstoel afgebroken............
Wij hebben ook de tripp trapp en hij staat al klaar. Maar Senna kan nog niet zelf zitten, wel houdt ze haar hoofd goed rechtop. We zetten haar wel 'ns in de tripptrapp om te kijken hoe 't gaat, maar ik wacht nog ff. Ze zit er nog niet relaxed in!
volgens mij is dat de chicco kinderstoel.. maar daar kan iemand anders je vast een goed antwoord op geven!
Die van ons is van TopMark, je hebt ze ook van Chicco. Maar ik weet niet of Mama2003 dezelfde bedoeld als ik. Bij die van ons kan de zitting omhoog en omlaag, het stoeltje kan je kantelen (meer in ligstand) je kan hem inklappen, blad kan eraf en er zitten wieltjes onder. Verder is de zitting van plastic waardoor hij super makkelijk af te nemen is.
mam2003 schreef: ik heb een kinderstoel die je ook in maxi cosi stand kan zetten dus baby kan er bijna vanaf begin in. eventjes gezelig erbij als wij aant eten waren vind het verder nog niet nodig om zo klein al inde kinderstoel te zetten Welke kinderstoel is dat dan? Wij moeten er nog eentje aanschaffen, namellijk... ja die van ons is ok inderdaad van Topmark en je kunt er zoveel mee, je kan hem best compact meenemen in de auto als je ergens heen gaat wnat hij kan in verschillende hoogtes en stoeltje kan verteld worden blad kan eraf en noem maar op wij hebben hem gekregen als huwelijkskado, toen we getrouwd zijn was ik 6 maanden zwanger. tis echt een geweldig ding........super gewoon ik denk dat ik maar es op marktplaats ga kijken of er ergens een ander armleuning te krijgen is of ander kijk ik of ik hem kan repareren.
hihi is het toch dezelfde mama2003!! Mijn moeder heeft hem ook en daar is ook de armleuning vanaf gebroken. Mijn vader heeft hem met een ijzeren plaatje toen weer gemaakt. Ik zag dat er bij ons ook ene scheur in aan het komen is! Toch een kwaaltje!