Na een lange zoektocht in kinderwagenland ben ik op de Avio Inglesina gestuit. Een compacte kinderwagen. Ideaal als je op zoek bent naar een kleine kinderwagen met wieg. Alleen een klein nadeel: ik kan geen meerijdplankje vinden die er achter past. Weet iemand of er hier een meerijdplankje achter kan? Misschien een universele? Inglesina International Web Site - Avio
doet me denken aan de bugaboo bee, daar zijn wel meerijdplankjes voor, en heeft volgens mij alle zelfde voordelen... maar voor je vraag heb ik geen antwoord
Ik moet zeggen dat ik het eerder een buggy dan een kinderwagen vind. Door de kleine wieltjes schudt de wagen veel meer dan een gewone kinderwagen.
Toevallig heb ik hiervoor een bugaboo bee gehad maar verkocht omdat ik toch een kinderwagenbak mis. De bugaboo heeft een soort van voetenzak die je vastmaakt in de kinderwagen. En als je ergens op bezoek gaat dan zit je baby ook maar alleen in een soort voetenzak. Bovendien vind ik de Inglesina veel makkelijker in en uitklappen met een hand. Dat lukte bij de bugaboo bee niet. En de Inglesina rijdt super soepel. Maar ja ik zoek verder naar een meerijdplankje of andere oplossing. Gelukkig kan mijn zoontje wel goed meelopen bij korte afstanden.
Dat klopt niet. Het oogt wel als een buggy maar hij rijdt super geweldig. Mede ook omdat er vering op de banden zit. Wat jij bedoelt heb je wel erg bij de maxi-cosi mila. Als ik daar de maxi-cosi opzet en ga rijden dan wiebelt deze erg en rijdt niet soepel. Ik hoop dat er nog een tip komt voor een meerijdplankje. Nogmaals, de Inglesina is echt aan te raden als je geen grote auto hebt en iets compacts zoekt. Bij babypark zijn de wagens voor de helft van de prijs. Dan heb je een showmodel. P.s ik heb geen aandelen bij babypark
oh nou daar heb ik verder geen verstand van, ik had de cameleon, kan je niet bellen naar die merken van de meerijdplankjes, en vragen of het erop kan!?
Nee maar wel aandelen bij deze kinderwagen?! Je bent nl nog maat kort actief en hem volgens mij echt aan het promoten. Ik zou hem hoe dan ook nooit als vervanger voor een kinderwagen hebben gekocht. Het is gewoon een buggy met extra's.