mega dipje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kris, 9 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris

    Kris Lid

    23 sep 2005
    47
    0
    0
    Dit horen de mooiste maanden te zijn en genieten van dat kleine leventje dat groeit binnenin me.Het lijkt wel of alles misgaat sinds ik zwanger ben en dan bedoel ik ook heel erg mis gaan.
    Mijn oma ligt al bijna 8 weken op intensive care en elke dag verwacht ik me aan een telefoontje dat het over is ...alsof dat niet genoeg spanning geeft is mijn moeder ...ja mijn eigen lieve mams ziek geworden en moesten we haar midden in de nacht naar spoed brengen omdat ze een bloeding kreeg .
    Ze was ondertussen weer thuis en we hoopten zo dat het goed was maar nee hoor!!! De dokter belde en ze vonden kwaadaardige cellen en ze heeft baarmoederkanker :cry: 20 december opereren ze haar en met kerst zal ze dus zeker niet thuis zijn.Het valt me allemaal zo zwaar en ik maak me continu zorgen over haar want het is afwachten of het beperkt is gebleven tot de baarmoeder of niet .Aanstaande dinsdag moet ik een vruchtwaterpunctie doen en ik hoop zo dat het deze keer wel goed nieuws is want nog meer kan ik nu even niet meer aan.
    En dat kleine wondertje in mijn buik maakt me wel blij en geeft me moed om goed voor mezelf te zorgen maar echt ten volle genieten lukt me niet meer .Eergisteren voelde ik voor het eerst een klein plopje en dat voelde zalig tussen al die ellende door van de laatste tijd....

    Zucht , ik moest dit ff kwijt :oops:
     
  2. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey kris,
    jeetje wat een ellende allemaal zeg, en dat in de weken die zo mooi voor je moeten zijn!
    hopelijk komt je oma snel van de I.C af en is de baarmoederkanker bij je moeder beperkt gebelven!
    veel sterkte met alles!
    succes dinsdag bij de vruchtwaterpunctie!
    ga voor je duimen dat je goed nieuws te horen krijgt!
    veel beterschap aan je oma en moeder gewenst!
    groetjes van bianca en hou je taai!
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje wat een vervelende tijd op dit moment voor je zeg.
    Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Succes met de punctie!
     
  4. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    heel veel sterkte

    vergeet je zelf vooral niet he
     
  5. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jee je krijgt zoveel zware dingen te verwerken ineens... kan me voorstellen dat je dan even
    er door zit ... ik wil je langs deze weg de nodige
    moed en sterkte wensen om hier doorheen te
    gaan... en praten helpt hé... ook al is het maar even...
     
  6. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wat vreselijk naar allemaal, hopenlijk word iedereen snel beter en krijg je alleen goede berichten.
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He kris wat naar zeg, hoop dat alles een goed komt voor je!

    knuffel!
     
  8. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi kris

    Ik wil je heel erg veel sterkte wensen .
    En heel erg veel sucses dinsdag .

    yvonne
     
  9. Kris

    Kris Lid

    23 sep 2005
    47
    0
    0
    Doet me goed om die lieve berichtjes te lezen, toch super dat dit forum er is om zo af en toe je hart uit te storten en het gevoel hebben dat zelfs totaal onbekende mensen me begrijpen en wat moed geven.Thnx lieverds :oops:
     
  10. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ook ik wens je alle sterkte toe deze periode dat alle onzekerheden maar snelopgelost zullen zijn zodat je eindelijk kunt genieten van je zwangerschap
     
  11. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik wens je ook heel veel sterkte, en ik hoop dat jullie ook weer wat positief nieuws mogen ontvangen.
    Ik zit momenteel in net zo'n stress preiode, dus ik kan me goed indenken hoe je je voelt.

    Probeer toch van elke beweging in je buik te genieten, want dat kan je echt op de been houden.

    nogmaals heel veel sterkte.

    Liefs,
     
  12. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Hoi Kris,
    wat een vreselijke dingen allemaal.
    Ik wens je heeeeel erg veel sterkte toe!!!

    Liefs Nancy.
     
  13. Jeanet

    Jeanet Actief lid

    10 sep 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    Vervelend dat er zo veel nare dingen ineens gebeuren, ik wens je sterkte voor de komende tijd, en hoop voor je op een goede punctie.
     
  14. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    jeetje... wat maak jij wat mee zeg.. .ik duim voor je dinsdag dat alles goed is... en ik hoop dat je je er een beetje doorheenkan slaan
    liefs,
     
  15. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ach meid toch! Wat een hoop ellende! En dat terwijl je nu echt moet genieten...
    Nou, ik hoop dat het snel beter met je moeder en je oma zal gaan. Dat is echt niet leuk.
    Maar wel fijn dat je je kleintje hebt gevoeld. Dat kan je toch weer even naar de mooie kant van het leven laten kijken.

    Veel sterkte meid.

    Liefs,
    Anouk.
     
  16. anja

    anja Actief lid

    10 okt 2005
    104
    0
    0
    Ik hoop dat alles in orde komt!! Zo erg voor je meisje!!! Ik duim voor dinsdag!!
     
  17. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo kris

    Ik wens je heel veel strerkte in deze tijd en
    ik zal voor je duimen dat jullie een positief bericht krijgen


    Groetjes roelien
     
  18. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi Kris ,
    Ook van mij heel veel kracht en sterkte toegewenst in de dagen die gaan komen.
     
  19. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat balen allemaal! is het de moeder van je moeder? of een andere oma die ook ziek is? ik hoop zo dat jullie een beetje leuke feestdagen hebben. En dat je dinsdag goed nieuws krijgt. Is dit jullie eerste kindje? Wel heel mooi dat je de kleine af en toe al voeld. Sterkte!
     
  20. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wat erg allemaal! Ik hoop van harte dat alles weer goedkomt met je moeder en je oma en natuurlijk dat alles goed is met je kindje.
    Heel veel sterkte.....
     

Deel Deze Pagina