Ik heb hem nog niet binnen. Er was een technische storing dus ze hadden wel mijn geld maar niet mijn bestelling. Ik heb netjes een brief van hen gehad (paar dagen geleden al) en vandaag hun dus even gebeld en de bestelling doorgegeven. Trouwens vandaag alweer een kaartje van hun in de bus, dus wel een superbedrijf. Nog een paar daagjes en dan heb ik hem.
Snap alleen niet waar je op kunt geven (bij de doeken die in de aanbieding zijn) welke kleur je wilt...of kun je dit niet aangeven?
Ik heb destijds ook even moeten zoeken, maar er zijn volgens mij twee sites; nature4babies.nl en www.nature4babies.info. Als je op die laatste kijkt, en je klikt op bestellen dan kom je bij het overzicht van de draagdoeken die in de aanbieding zijn. Je komt er ook door op www.nature4babies.nl te klikken op artikelen, en dan zie je bovenaan een link naar de aanbiedingen. Vanaf die site kun je dan ook weer klikken op bestellen en dan kom je er ook!
Nou ik heb er eentje besteld hoor... Tricot slen! Super.... ben erg benieuwd. Moet allleen nog wel even wachten voordat ik em kan uitproberen. Het ziet er zo ontzettend knus en veilig uit
Maar hebben jullie nu dus een kleur kunnen kiezen bij de draagdoeken die in de aanbieding zijn? niet dat je er ineens een roze opgestuurd krijgt terwijl je een jongen krijgt ofzo?
MissX ik kon wel kiezen uit een kleur. Je moest maat, hoeveelheid enz. opgeven, daar achter kon ik een kleur kiezen. Succes
Maar dan heb je er waarshcijnlijk niet eentje uit de aanbieding? want bij die zie ik het dus echt niet staan....
ja want dat is wel raar...je moet gelijk al je (betalings)gegevens invullen en daarna bevestigen, maar nergens dus een maat of kleur..
Hier vind je de aanbiedingen. Daar kun je kiezen welke kleur (kleuren van dit jaar, ik geloof rood, blauw, beige en grijs) en welke maat. Staat gewoon op deze bestelpagina.
er is iets raars want er zijn inderdaad twee sites die heel erg op elkaar lijken...bij de een kun je dus wel de kleur opgegeven en bij de andere niet...ik heb in ieder geval nu de tricot slen besteld ben erg benieuwdf!
Das zeker raar. Via die link heb ik hem wel besteld maar hij linkt nu echt naar iets raars. Ben benieuwd wanneer jij je tricotti krijgt.
ja vreemd hé? Nou je heb 'm nu in ieder geval besteld...ben ook erg benieuwd! Asl het goed is wordt hij binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden...hoop dus dat hij deze week al binnenkomt!
ik heb ´m gisteren binnengekregen en hij ziet er erg mooi/leuk uit maar ik ga ´m proberen te ruilen voor een maat groter...had nu een M maar vind deze vrij klein overkomen...dan zit de baby straks helemaal klem!
welke kledingmaat heb je MissX? De m is nl voor mt 40/42. Door het gewicht van je groeiende kindje, rekt de stof ook nog wat uit!