vreemd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje mss kunnen jullie daar antwoord op geven.
    Mijn lieve kleine man van bijna 14 maanden slaapt over het algemeen heel goed.
    Meestal is hij rond 7 uur wakker en gaat dan in de ochtend rond half 11 even een half uur slapen.
    Dan in de middag rond 14.00 gaat hij weer op bed en slaapt dan 1,5 uur
    Helemaal top dus.
    Maar soms (zoals vandaag) dan word hij later wakker na 8 uur.
    Hij gaat dan pas rond 13.00 op bed maar slaapt dan maar heel kort. Hij is nu alweer aan het huilen.
    Ik snap dat niet............ hoe kan het dat wanneer hij in de ochtend wel slaapt hij in de middag langer slaapt dan wanneer hij op de ochtend niet even op bed gaat.
    Iemand het antwoord hierop?

2. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad lastig, maar ik denk dat hierbij ook geldt: hoe vermoeider je kindje is, hoe korter hij/zij zal slapen.... Dat heb ik bij allebei mijn zoontjes ook ervaren. En ook: als mijn zoontje overdags goed geslapen heeft, is de kans op een goede nacht ook groter. Als hij (over) vermoeid is, kunnen we er op rekenen dat het 's nachts weer raak is!
    Dus ik zou zeggen: lekker 2 keer op bed leggen, haha!!!

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Inderdaad, ik denk ook oververmoeid. 2x slapen, of 's middags eerder naar bed.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    ik sluit me aan bij de andere dames, oververmoeid (herkenbaar hoor, ook vaak gehad, heel lastig)..

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier was het bij onze zoon ook zo: ging hij 's morgens niet slapen deed hij het in de middag heel erg slecht en als ik hem wel in bed bracht (ook al was het maar een uur) dan sliep hij wel goed 's middags. Gold ook voor dw nacht trouwens!

Deel Deze Pagina