Draagmoeder gezocht deel 2

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Coortje, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

er mag toch wel gediscussierd worden over haar rol in het programma??

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ja dat vroeg ik me ook al af, ik heb de andere discussie niet eens gevolgd maar ik gaf nu gewoon mijn mening in het algemeen.. (?)

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.957
    5.260
    113
    Home
    het gaat toch juist over die stellen??? dat de namen van diegene die mee hebben gedaan aan het programma hier worden genoemd in negatief of positief lijkt toch niet meer dan logisch

ik ben erg benieuwd hoe het met jacintha gaat.

4. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Wat niet iedereen hier (bekenden) zouden verwachten vind ik het ook erg dubbel.

Ik gun iedereen het geluk van iets moois als je eigen vlees en bloed, maar helaas heeft niet iedereen dat geluk.

Dat is ontzettend pijnlijk en ik snap ook dat het je tot uitersten kan drijven. Zeker wanneer je het al hebt mogen ervaren, je nog lang niet klaar bent met die ervaringen en er voor jou bepaald wordt dat het klaar is.

Maar aan de andere kant vind ik ook dat het op een gegeven moment klaar is. Dat je jouw eigen toekomst en dat van je kinderen niet op het spel kan zetten voor je eigen wens. Ik vind dat de operatie ook wel erg ver gaat, ik zou het nooit doen.
    Maar het is hun leven en hun keuze. En ja, natuurlijk zijn er mensen die daar een mening over hebben. Zeker als je op social media 30 tweets per uur verstuurd waarvan de helft over je wens gaat.

Het heeft niks met gunnen of niet gunnen te maken.. maar met hoever je er in gaat.

En als je besluit je hele privéleven op straat te gooien heb je altijd te maken met positieve en negatieve reacties. Deal with that.. Dan had je het achter gesloten deuren moeten houden.

Oja en om mij niet eraan te irriteren of mensen te beledigen zit er een hele fijne 'unfollow' knop. Ik wil hiermee ook niemand persoonlijk beledigen, maar ik vind wel dat ik gewoon mijn mening kan geven! Zo.

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het gaat om de manier waarop. Het komt op mij nu erg negatief over.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Maar dat was in het andere topic ook zo. En dat is misschien ook wel hoe velen het hier zien en voelen, vooral over Musetta haar verhaal.
    Daar mag dan toch wel over gepraat worden?:)

Ben het verder eens met de dames die zeggen dat het niet tegen iedere prijs moet gaan. Je geluk moet niet van 1 ding (of in dit geval baby) af laten hangen.
    Er zijn zoveel dingen in het leven die je gelukkig kunnen maken, om je dan blind te staren op 1 doel. Nee dat snap ik ook niet.

Verder ben ik het met Delight eens; als je zó in de openbaarheid treed met je verhaal dan kun je verwachten dat er over gepraat wordt, zeker op een forum als dit.
    Dat dan niet alles je aanstaat, is vervelend, maar ik geloof dat 1 van de papa's van de tweeling ook gereageerd heeft en ook gewoon begreep dat er dingen gezegd werden op basis van 30 minuten tv.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uuuh, mag er dan alleen maar positief gesproken worden? :( ;)
    De rol van Musetta in het programma kan gewoon besproken worden lijkt mij.

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Waarom mag er nu ineens geen negatieve mening geuit worden? Vind het een beetje ver gaa mod-jes.

ik vind de toon van dit topic 10x anders dan de vorige hoor....

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ben ook wel benieuwd of er een nieuw seizoen komt!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik blijf Musetta een gestoord wijf vinden, net als dat ik bij wijs van spreken Jaap uit de gouden kooi een gestoorde gast vind.

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Even nog als gevolg op mijn vorige bericht.

Natuurlijk mag er hier een discussie gevoerd worden, maar het gaat meer om de manier waarop. Je mag een mening hebben, iedereen, maar formuleer je zinnen wel zodanig, dat het voor de voormalig TS fijn lezen is.

Kwebbel gaf eerder een waarschuwing, en er werd een soort van doorgegaan, vandaar mijn reactie erbovenop. Het forum moet voor iedereen leuk blijven :).

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    #32 Babii, 14 jun 2012
    Laatst bewerkt: 14 jun 2012
    En dit bedoel ik nou. Een beetje respect voor je mede forumgenoot zou fijn zijn. Op deze manier kwetsen mensen anderen en dat vind ik onnodig.

Dit is dan ook een van de redenen waarom ik het topic ga sluiten.

Babii

Deel Deze Pagina