Draagmoeder Gezocht vanaf 3 mei

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nijn84, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nee hoor, je denkt niet simpel.
    Ze hadden een hysteroscopie (kijkoperatie in de baarmoeder) moeten doen. Dit is één van de vereisten die mijn Spaanse kliniek stelde, om de kans op zwangerschap zo groot mogelijk te maken.
    Krijg hier een heel naar gevoel bij, slechte reclame voor Tsjechië zeg.:x
    Hoppa, ben je zo 10.000 kwijt, of het niets is....:(
    Ik denk niet dat die vrouw nog draagmoeder kan zijn, als dat endometrium niet meer wilt. Denk dat dat toch komt doordat ze eigenlijk allang in de overgang zit...

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Inderdaad he, ik heb me echt groot zitten houden hahah, als mn man niet nast me had gezeten was er wel een flink doos kleenex doorheen gegaan.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb me vent daarom naar boven gestuurd haha

4. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Vindt het echt een prachtig programma, ook hoe het allemaal in beeld gebracht wordt. Ben erg benieuwd hoe het met jacinta afloopt. Misschien vinden ze iemand anders? Nu ik dit zie, kan ik me voorstellen dat je als vrouw reageert.
    Zelf zou ik het voor een onbekend persoon niet kunnen. Bovendien zijn wij zelf nog niet compleet. Vindt het daarom heel knap van Cindy. Denk toch dat ik alles bij elkaar zou brullen als die kindjes uit je buik met anderen mee zouden gaan. Dan moet je wel een sterk en mooi mens zijn!

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

kan op google echt niks vinden over willeke en jacinta
    ze heeft wel twitter en FB maar daar staat niks op :p

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Jij bent veeeeel te nieuwsgierig!!:D

7. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Heb ook al stiekum gezocht :) Zouden de uitzendingen haar evt niet kunnen helpen iemand te vinden? Als je 'enige' optie tot niets leidt lijkt me dat gekmakend.

8. SeaShell

dat kun je wel stellen :p

9. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Heb je alle stellen gegoogled? #nieuwsgierig

10. SeaShell

11. SeaShell

niet altijd even leuke reacties op hun twitter trouwens :$

12. SeaShell

erg om te lezen op de wensvaders hun twitter dat de kindjes zoveel gezondheidsproblemen hebben :(

13. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Zo kortzichtig van die reacties. Ik word daar verdrietig van. Die papa's en Cindy en Ruud lijken allemaal heel bewust bezig en dus hebben ze elke optie vast besproken en afgewogen.

Ook van die mensen die zeggen net doen alsof Cindy alleen maar wordt 'gebruikt'. Euhmmm wat zou Cindy ervan vinden dat er zo over haar gepraat wordt alsof ze een soort barbie-is-zwanger pop is die maar gewoon ff erbij gepakt wordt. Verdrietig.

14. SeaShell

wel erg wat dat dochtertje mankeert

even in het wit voor degene die het nog niet willen weten

de papa schrijft op zijn twitter aan Derek ogilvie dat hun dochtertje infant anorexia heeft en al het eten en drinken weigert en is enkele keren opgenomen

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik vind dit een mooi en integer programma waarin nog maar eens wordt onderstreept hoe zwaar en wonderlijk een kindje krijgen is...het maakt niet uit hoe een kindje op deze wereld komt en of dit nu opgroeit met 1 papa, 2 papa's, 1 mama, 2 mama's of een papa en een mama zolang er maar heel veel van ze wordt gehouden!
    Ben heel blij dat dit programma weer een andere hoek belicht...
    Hier zelf in de mmm en een aantal vrienden kinderloos, adoptieouders en ook een 3 homostelken met kids...vind het mooi om te zien dat dit kan!

Super mooi programma kijk het met heel veel interesse!!
    Erg om te horen dat de tweeling gezondheidsproblemen hebben :(

Veel plezier met kijken allemaal!

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vond het wel sneu voor die moeder en dochter, maar ergens dacht ik ook ja dat is natuurlijk wel de natuur he. Je gaat niet voor niks in de overgang en om dan alles weer in gang te brengen is de kans toch gewoon (logisch) groot dat het niet lukt?:)

Over twitter, tja dat is eenmaal zo met social media. Als je daar niet tegen kan moet je dat niet lezen en je twitter dicht gooien (in het geval van de papa's en draagmoeder cindy)
    Dat is met alle programma's zo iedereen geeft ongezouten zijn mening leuk of niet.;)

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Vond het ook jammer dat die moeder niet zwanger was, en echt erg joh van dat bureau komen ze nu pas, met dat het niet gaat lukken, weg geld! Hoop echt dat het gaat lukken allemaal. :(

En bij de geboorte van de tweeling, moest ik traantjes wegpinken hoor, was mooi om te zien. En ook respect hoe die echtgenoot van die vrouw ermee omging, lijkt me zo moeilijk je vrouw die zwanger is, uiteindelijk bij de bevalling aanwezig zijn, en dan zijn het niet je kindjes.... Grote bewondering voor die mensen hoe ze daarmee omgaan hoor.

En oooooooooooooooooooooh wat een mooie kindjes, werkelijk prachtige poppetjes om te zien. :D

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ik vind het ook een prachtig programma!
    Ik voelde serieus de teleurstelling van moeder en dochter toen de test aangaf niet zwanger...vond het zoo sneu!! ik gun het hun zooo~!!

19. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Denken jullie niet dat de draagmoeder (cindy in dit geval) nooit psychische problemen zal ondervinden door het dragen van de kindjes? Hoe mooi het ook is, ik denk dat in natuurlijke zin de psyche van een vrouw er niet toe in staat is om kinderen die je 9 maanden lang onder je hart heb gedragen af te staan zonder daar problemen aan te ondervinden. Vond vooral haar nuchterheid bijna angstaanjagend. Ben ik de enige die dit denkt/vond?

20. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Ze spreekt er voor de camera nuchter over. Verwacht niet dat ze altijd zo nuchter is. Ze hebben geen 24/7 camera's op haar neus gezet. Ik kan me goed voorstellen dat ze het er best moeilijk mee heeft en nog zal hebben de komende jaren. Ze zal de kinderen vast altijd op een speciale plek in haar hart dragen. Kan me niet voorstellen dat Sven en Jeroen haar geen speciale plek in het leven van de kinderen bieden.

Deel Deze Pagina