Draagmoeder Gezocht vanaf 3 mei

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nijn84, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mooi gezegd meis!!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mommieof2 respect meid voor je reactie!!

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Maar ik veroordeel andermans keuzes toch ook niet?

Ik leg alleen mijn keuze uit. In mijn situatie ben ik ook erg ver gegaan (misschien wel té ver..) door hoop en twijfel te houden. Dit heeft (ws) invloed gehad op mijn gezondheid en daarom heb ik deze keuze gemaakt.
    De deur is nu dicht, ik wíl op dit moment ook geen kindje meer krijgen/dragen/opvoeden. Of die deur in de toekomst nog open gaat (en welke afwegingen ik dan ga maken) weet ik niet, maar daar ga ik me nu niet meer druk om maken. Dit is zoals ik er op dit moment over denk.
    Dat ik in mijn situatie, op dit moment wel deze grenzen trek is toch ook niets verkeerds aan?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Omdat hij hier nu op het forum komt? Ik snap sowieso niet dat iemand allerlei forums afgaat om zichzelf nog even te verduidelijken, doe dan niet mee aan zon show. Ik vind sterretje, barbie, menno buch etc ook rare dingen zeggen, ga echt mn excuses niet aanbieden dan. Al heb ik bovenstande uitspraken niet eens gedaan, hij komt toch zo over in die show.. moet hij maar gaan klagen bij de programmamakers.

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben het hier wel mee eens. Je mag toch een mening over een programma hebben en degenen die daaraan meedoen?? En iedereen kan op dit forum wel zeggen dat hij iemand is...en ook al is dat zo, jeetje als je overal wil reageren heb je er een dagtaak aan.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb nu ook het artikel in trouw gelezen, vanwege privacy zijn de namen veranderd!

Maar ze gaan wel met hun gezichten op tv???? Wat klopt hier niet;)

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mee eens

Iedereen "oordeelt" of geeft een mening
    Of het nu over afrojack is, paris Hilton, de koningin, Robert M, Benno L, anders Breivik, gtst of shownieuws is, iedereen baseert zijn mening op wat ze zien of horen op tv

Waarom kom je dan op tv als je niet tegen meningen van sommige kunt?
    Had je maar niet beroemd moeten worden denk ik dan...

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

dat viel mij ook erg op. hij maakte ook zo`n opmerking bij het strijken van de broekjes.

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

klopt. hechtingsproblemen kunnen bijvoorbeeld ook voorkomen als je kind te vroeg is geboren.

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Eens! Al kan ik wel begrijpen dat het erg pijnlijk is wat men over je schrijft. Vandaar dat veel bekende mensen ook maar stoppen met het lezen van roddelblaadjes ;)

Ik heb t artikel in Trouw ook gelezen. Tja, apart. Wel een foto, maar de namen gefingeerd, erg anoniem.. Heten ze dan wel echt Musetta en, wat was t, Hotze?!! (leuk verzonnen anders trouwens):)

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    adoptie komt wel heel veel samen met hechtingsproblemen hoor. Mijn man is geadopteerd en heeft daar zelf geen last van maar zijn zus wel en 80% van alle andere mensen die wij hebben gesproken en geadopteerd zijn ook.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat een gezeur over voorkeur zeg...
    er is mij niets opgevallen in de aflevering.
    En mijn eigen man is altijd eerlijk geweest dat hij graag een jongen wilde. Zelf wilde ik graag altijd een meisje. We hebben nu allebei maar beide waren we ook tevreden geweest als het anders was geweest...

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ik vind dat beide heren wel héél erg onder een micsroscoop worden gelegd.
    Ik heb niks gezien wat duidt op een sterke voorkeur naar hetjongetje.
    En de opmerking dat ze soms denken : hou nou op met huilen ( weet niet meer hoe het precies gezegd is) is toch niet zó vreemd?
    Als je nachtenlang amper slaapt is het toch logisch dat je er doorheen kunt zitten, zeker als je iedere dag naar je werk moet. Zwangerschapsverlof zal er niet inzitten voor die mannen.
    Ik krijg sterk het gevoel dat beide heren het vooral alleen maar hártstikke leuk moeten vinden allemaal en dat ze vooral niet mogen klagen. Beetje onreeël...
    Ik vond ze juist superlief en liefdevol met beide kindjes omgaan.:)

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik vind dat inderdaad knap, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je even veel van je adoptiekindje kan houden, als van je eigen kindje. Je eigen kindje draag je 9 maanden met je mee. De eerste schopjes, echo's en zeker niet onbelangrijk de bevalling. Ik wil hier niemand mee kwetsen, maar dit zijn mijn gedachtens hierover. Ik heb alleen maar heel veel respect voor jullie, dat jullie hem of haar een liefdevol thuis kunnen geven.

15. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    een vader voelt dit toch ook niet en houdt net zo veel van zijn kind als de moeder.

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Een vader is toch de gehele 9 maanden intensief betrokken bij alles? Althans die van mij wel. Hij voelde schopjes ook, zag mijn buik groter worden en heeft gezien hoe onze kinderen ter wereld kwamen.

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Eens!

18. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

#558 Sannebc, 19 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2012
    Een adoptiekind heb je ook niet zomaar.
    Daar gaat een enorm trjact aan vooraf en dat is te vergelijken met een zwangerschap.
    Als a.s. adoptieouders een 1e foto krijgen van hun kindje is dat voor hen precies hetzelfde alsof ze een echo foto krijgen. Ze zijn er net zo trots op!
    Wat denk je dat er door je heen gaat als je voor het eerst je adoptiekindje in je armen krijgt...? precies hetzelfde als dat wij voelen bij de geboorte.
    Het is misschien heel moeilijk voor te stellen, maar het is écht zo!

Ik heb zelf trouwens geen kind geadopteerd, ik ben zelf een adoptiekind. En ik weet dat mijn ouders niet minder van mij houden als dat ze van een biologisch kind zouden gehouden hebben!

19. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Nou ik dacht precies hetzelfde toen mijn ventje klein was en maar bleef huilen.
    Hij zei het op een mannenmanier, STFU :). Ik heb het hetzelfde ervaren als hij toen mijn zoontje nog heel klein was. Ik was dolblij met hem maar werd soms wanhopig van het gehuil.

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Herkenbaar hoor. Hier 11 maanden dagelijks urenlang gekrijs gehad. Ik heb ook echt wel het eea geroepen en gegvd. 'Kind! Je bent hartstikke moe, ga dan toch gewoon slaaaapen!!' Overigens kan ik me nog steeds wel eens flink aan dr ergeren als ze maar niet ophoudt met zeuren ofzo. Aaaaaaargh!
    Dus dat vind ik absoluut niets raars.
    Al vond ik het eerste jaar ondanks t huilen toch wél een roze wolk. Ik was iedere dag nog dankbaar dat ik niet meer zwanger was, dat vond ik zo vreselijk.

Heb overigens net aflevering 3 teruggekeken en daar heb ik idd helemaal niets van voorkeur gezien bij J&S.
    In afl 2 vond ik hoe Jeroen praatte over een jongetje nou ook niet wereldschokkend, want heb zelf een grote voorkeur voor meisjes :), dus kan me dat prima voorstellen. En toen waren ze ook nog niet geboren.

Verhaal van Musetta&Hotze heb ik nu ook helemaal gezien. Maar nee, ik begrijp hun niet. Vreemd ook dat Jolanda het kennelijk allemaal snelsnel wil (geen 6mnd wachten op de uitspraak van Brussel), terwijl Musetta dat geen probleem vond. Hmm.
    Hun jongste is daar idd nog zoo jong, jeetje.

Deel Deze Pagina