Bedoelde daarmee te zeggen waarom met je oordelen over de wens van een ander? De wens om een 4e kind kan net zo sterk zijn als die van het 1e kind. Als zij er alles voor over hebben om die wens te laten uitkomen. Wie zijn wij dan om daar een oordeel over te hebben? Wij worden er niet beter of slechter van als zijn een 4e kind krijgen.
Nee precies zo vind ik dat ook! Wel zou ik eerlijk zeggen dat mijn man en ik ook geen kinderen meer mogen krijgen. Omdat ik steeds heel ernstig ziek wordt zodra er een kleine in mij zit. Maar ook wij hebben altijd gezegt we hopen ouders van 3 gezonde kinderen te mogen worden. Wij hebben er nu 2 en zijn heel gelukkig. Maar toch is er nog iets in ons wat zegt een derde zou leuk zijn.. Dan zou draagmoederschap een hele goede optie zijn. Al begrijp ik de artsen ook wel een klein beetje, het kost vaak veel geld. En wij ouders hebben al mogen ervaren hoe het is om een of twee kleintjes op de wereld te zetten. Ouders die nog niks hebben missen echt iets. Maar dit is mijn mening. Ik blijf hjet ook vinden als je echt die wens hebt en je wilt nog een kindje is er eingelijk niemand die tegen je kan zeggen daar werken wij niet aan mee. Tja het blijf ieder voor zich denk ik.
Denk dat ik zeker ga kijken!!! Lijkt mij het mooiste wat je kan doen, draagmoeder zijn. Als ik daar ooit de kans voor kan krijgen om daarmee een ander te helpen, zou ik daar geen seconde over twijfelen!!
Knap hoor! Ik ben ooit eens gevraagd door een kennis deze meid had een probleem met de baarmoeder waardoor ze geen kinderen kan krijgen nooit! Ik had op dat moment zo graag willen kunnen zeggen ja ik doe het. Maar ik kan het niet ik ben bang dat als het kindje begint te bewegen ik er een band mee krijg. En helaas zou ik het kwa gezondheid ook niet mogen. Maar ieder ander die het kan knap hoor! Wat bijzonder dat jullie andere vrouwen zo ook een kans geven op een kindje.
Tja, als ik er over nadenk zou ik het zo doen. In werkelijkheid zou het denk ik niet zo makkelijk zijn (uiteindelijk). Maar het is en blijft het kindje van een ander. Er zit niks van mij bij, ik bied alleen de ruimte waar het kindje in kan groeien. En tuurlijk zal je een band met het kind krijgen, het groeit immers in je, maar ik denk dat het geluk van de ouders van het kindje zo groot zal zijn, dat dat alles doet vergeten!!!
vind het zo knap als vrouwen dat kunnen. Ik heb er ook weleens over na gedacht. Maar ik zou het erg moeilijk vinden het kindje daarna af te staan ookal is het niet van mij.
Toch denk ik dat mijn haren overeind zouden gaan staan als het mij niet zou lukken om überhaupt één kindje te krijgen en ik dan iemand hoorde "zeuren" over geen vierde kindje kunnen krijgen.
Zo dan! Vind het zo knap en gaaf dat vrouwen zich als draagmoeder kunnen Hhm lenen. En dan ook bij een echo gewoon zo nuchter blijven. Echt super bewonderingswaardig
Ik volgde dat homostel al op twitter omdat zij toen moedermelk zochten voor hun (toen nog niet geboren) tweeling. Ik was net aan iemand gekoppeld via het moedermelknetwerk anders had ik mijn voorraad aan hen gegeven. Leuk om hun verhaal nu op tv te zien. Misschien krijg ik ooit nog de kans om draagmoeder te worden. Mijn schoonzusje is na jaren nog steeds niet zwanger en het is al eens ter sprake gekomen. Maar na een vroeggeboorte en een miskraam weet ik niet of ik wel voldoe, en ik wil eerst nog zelf een kindje erbij. Maar ik zou het zeker doen als ik ooit de kans krijg. Ik zie dat ik er nog niet te oud voor ben haha (ik ben 33).