Idd Wie weet zijn het lelijke mormels en hebben ze gewoon modellen op de foto gezet voor een mooi plaatje
Inderdaad weten hun veel dat die eitjes van degene zijn Net als die ene arts die zijn eigen zaad gebruikte bah
Nou inderdaad!! "ze wil het embryo zelf dragen!!!!!!!!!! " OMG!! Wat een engerd die Musetta!! Maar goed dat Jolanda niet zwanger is zeg. Pfff...
Musetta smste direct na de terugplaatsing al naar Jolanda dat ze jaloers was dat Jolanda haar baby droeg wat een satan
Voor haar te zwaar? ( Jolanda ) Uhhh ga eerst eens bij je zelf na of het te zwaar is of niet. Tjeetje wat een eng mokkel!!
Die musetta ziet er ook echt niet gezond uit trouwens. Sorry maar die Jolanda komt op mij veel eerlijker en menselijker over.
Zo zij heeft die jolanda zooo gebruikt. Het was gewoon geen vriendin en dat liet ze jolanda wel denken
Echt die musette had eerder moeten nadenken en beter had moeten nadenken...vind het echt geen leuke vrouw
hahaha Musetta geeft nu zelfs toe Jolanda meer als broedmachine te zien dan een vriendin Jolanda mist haar oprecht als vriendin, maar musetta Jolanda niet Jammer dat het ggz een lange wachtlijst heeft zeg
net als die zogenaamd lekkere wijven voor die 0909-nummers wat gewoon uitgezakte huismoeders zijn haha.
Vind het sneu voor Jolanda echt waar kijk wat ze voor haar over had en dan zeggen nee was geen vriendin sorry maar na terug plaatsen al gelijk een sms. Ben gewoon helemaal verbaasd dat ze emotioneel zo onstabiel dat traject in is gegaan mennnn
Ik krijg bij die mensen uit India ook een heel naar gevoel... Die vrouwen worden volgens mij echt als broedmachine gebruikt