Draagmoeder Gezocht vanaf 3 mei

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nijn84, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Jaaa dat dacht ik ook!

2. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    sorry maar ze ziet er ook echt uit als een heks....

3. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Ik heb echt met een wagenwijd opgengezakte mond naar het stuk over Musetta en Jolanda zitten kijken. Wat ontzettend sneu voor Jolanda!! Hoe kan je, als Musetta zijnde, nou zulke dingen zeggen! En dan ook nog eens met een glashard gezicht zitten verkondigen dat je haar nooit als vriendin hebt gezien... Het is dat ik een jurkje aan heb maar anders was m'n broek op m'n enkels gezakt!!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd. En ze zegt dat ze sowieso voor een 5e en 6e wil gaan
    Over de rug van anderen wil ze dit gewoon verwezenlijken
    Ze is volgens mij idd echt verslaafd aan zwanger zijn. Het is haar volgens mij niet eens om de kinderen die eruit voortkomen te doen

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Wie wie kent haar? Nijn of jij?

Heb ik iets gemist:)

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ze lijkt idd op een heks ze mag wel eens wat aan haar gebit laten doen stom mens

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ja, dat dacht ik ook. Ik snap dat je een wens kan hebben voor meerdere kinderen, maar kijk ook naar wat je hebt, 3 kinderen. Ze maken zich zelf ongelukkig door zich maar te focussen op dat vierde kindje. Focus je op de kinderen die je hebt en niet op die je niet hebt. En dan heb je een draagmoeder ben je nog niet blij, want je wil ze zelf dragen??:(

En baarmoedertransplantantie :$

Ik begrijp haar gewoon echt niet..

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hoop het..!! Wat zou die nu van zich zelf denken als ze dit op tv ziet...

9. tulip

tulip Niet meer actief

nijn, ja grammaticaal klopte het even niet, heb het al veranderd;)

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Die vind dat ze nog steeds gelijk heeft en goed gehandeld heeft, want zo de persoon is ze

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Die is zo vol van zichzelf die heeft het zelf niet eens door joh..

Die heeft geen plaat maar een bunker voor der kop...

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zo wat was het een rare aflevering...

Een broedfabriek in india waar ik de rillingen van krijg (wel goed dat die mannen even afstand willen nemen voor ze een beslissing nemen)
    bijzonder stel die mannen.. Kan mijn vinger er niet op leggen..

En dan die vrouw... munogwattus... Die laat zich wel heel erg door haar emoties leiden.
    Kan me wel voorstellen dat je jaloers bent tot op zekere hoogte..
    Maar het stak me ook dat ze zo reageert terwijl ze 3 gezonde kids heeft.
    (en voor iedereen boos op mij wordt.. Ik weet dat de wens voor een 4e heftig kan zijn enz enz.. maar ik kan er ook niks aan doen dat het toch even steekt;))
    Bovendien komt ze op tv ook wel vreemd over hoor.. en dan die eindzzin.. mijn dromen niet waar kunnen maken..
    hmmmzzzz

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik denk dat helemaal niemand boos op je wordt hoor nanette, want volgens mij denkt praktisch iedereen zo hier (wat betreft die 3 kids).

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Grrr, hij staat nog niet op uitzendinggemist. Ik ben nu wel héél nieuwsgierig geworden door wat er hier allemaal staat.

15. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik vind het ook wel bijzonder dat Nederland 1 (welke omroep is het?) die broedfabriek in India zo serieus benadert. Want bij mij gaan er ook allerlei alarmen af zeg. Wat moet een alleenstaande man met 3 baby's? Oh bah...en waarom gaan die 2 nederlandse mannen bij hem langs? Raar raar raar...

16. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Jaaa dat dacht ik ook!

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sjonge, wat een nare aflevering zeg! Deze aflevering toonde wel even ALLE redenen waarom draagmoederschap vooral niet zou moeten mogen....
    Ik vond Musetta ook ongelovelijk bezig. My goodness, je hebt 3 kinderen en dan wil een andere vrouw een kind voor je dragen!
    Tuurlijk snap ik dat je dan verdrietig kunt zijn omdat je dat 4e kind zelf niet kunt dragen, maar jemig... daar ga je de draagmoeder dan toch niet mee lastig lopen vallen? Dat ga je dan toch op andere plekken spuien?
    En.... denk dat het verstandig is als die Musetta eerst eens nog wat meer gaat verwerken dat ze echt niet meer zelf zwanger gaat zijn, voordat ze nog eens doorzet met een dergelijk traject :(

En dan die canadese vent! Wat achterlijk zeg! Meerdere draagmoeders tegelijk! Dat zou toch voor de canadese kinderbescherming hopelijk reden moeten zijn om 'm direct weer uit de ouderlijke macht te onzetten! Arme kindjes zeg! :(

18. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    sommige mensen kunnen zich ergens niet bij neerleggen, het zij zo. wees blij met de 3 kinderen die je al hebt. Die meid in de vorige afleveringen (weet even niet meer hoe ze heet) is zelfs zónder baarmoeder geboren, das pas erg....

19. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Ik dacht hetzelfde! Die mannen snap ik nog wel, maar ik vind die organisatie in India best eng en zou daar niet zo kritiekloos een uitzending over maken als omroep.

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

je zag dat kind ook totaal niet blij zijn en zich geen raad weten met de situatie.... had echt zo'n medelijden met dat moppie! :(

Deel Deze Pagina