gemist, oh wat jammer!! Maar ik ben inmiddels al wel op de hoogte door jullie berichtjes ik ga het morgen wel even terugkijken.
Heb het vandaag niet gezien. Maar wel even op hastag draagmoeder gezocht op twitter gekeken. Die reacties daar zijn ook niet voor de poes..
Die Musetta vind ik vreemd hoor en dat is zacht uitgedrukt... Het zal best heftig zijn wat ze heeft meegemaakt (baarmoeder verwijderd) Maar vind dit wel te ver gaan. En dat in India vind ik ook wel erg bizar... Jeroen, Sven en Cindy en haar man: dat vind ik wel een mooi verhaal. Respect voor Cindy hoor! En haar man is idd een lieverd
Hmmm dat weet ik eigenlijk niet. Gewoon even proberen te kijken op twitter.com of je zonder inloggen ook kan zoeken.
Zou me eerlijk gezegd ook dood schamen naar mn kinderen toe, stel dat ze later deze uitzending zien Ik zou echt het gevoel krijgen dat ik nummer zoveel ben en dus zonder nog een broer of zus blijkbaar geen gelukkige moeder heb.
nou dat gevoel had ik dus ook. Ik vind die hotze wel leuk trouwens maar hij zit een beetje te veel onder de plak.
Hihi, Thirza heeft het NU al steeds over d'r verjaardag. Wil alle barbies die je maar kunt krijgen bij de speelgoedwinkel enzo... En je dan voorstellen dat je met zo'n ongelukkig hoofd gaat zitten op zo'n belangrijke dag voor je kind? Kom op zeg! Dan zet je al je eigen sores opzij: jij hoort er voor je kind te zijn en het moet niet zo zijn dat je kind de dupe wordt van jouw sores. Niet op d'r verjaardag iig.... (op andere dagen mag er ook heus ruimte voor je eigen emotie zijn, maar op dit soort dagen moet je maar volwassen genoeg zijn om even mooi weer te spelen. Is soms voor jezelf ook een hele welkome afleiding, heb ik vorig jaar meerdere malen aan den lijve ondervonden... ).
@tulip Ik ben idd bevooroordeeld omdat ik haar ken en er met haar over praat en ze voor mij meer is dan "die vrouw van draagmoeder gezocht" eigenlijk is dat voor mij helemaal niet belangrijk. Dit is hun wens/droom en zij volgen die met heel hun hart en daar heb ik respect voor. Maar ook voor ieder ander die op wat voor manier dan ook zijn dromen/wensen volgt heb ik respect.
Vanavond ook weer gekeken, voor het eerst samen met mijn man, dus enig commentaar vloog hier door de kamer. Had niet verwacht dat hij zich zo kon inleven hihi. Maar bij het stel dat naar India reist op zoek naar een draagmoeder kreeg ik een beetje het gevoel dat ze een pup gingen uitzoeken. Even kijken hoor, ooo ja die zijn wel mooi. Deze heeft wat meer raskenmerken van de moeder hé.... Wat grappig dat wij straks een kind krijgen, dat misschien familie is van dit nest. Zo kwam het over. O ja, ook leuk om te zien dat de tweeling het goed doet.
jij denkt veel te westers. Ik ben in india geweest (mijn man is geadopteerd uit india) die mensen denken heel anders dan wij hoor. Heel andere normen en waarden. En er zijn genoeg mensen die geen eten hebben en niks hebben met kleine kinderen. Die doen alles voor geld. Ze hebben de keuze, of dit of op straat leven en bedelen. Maar ik zou dit voor mijn gevoel ook niet kunnen. Heb dit al eens eerder gezien met een stel uit amerika. En die moesten vervolgens een jaar (!) in india blijven omdat ze het amerika niet inkregen. En ja, je laat je kind ook niet alleen... je laat je toch informeren voor je zoiets doet?
Maar Nijn, zie je ook hoe ze anderen kwetsen? Je bent erg loyaal en dat is je goed recht natuurlijk. Maar ook als je veel om iemand geeft en loyaal bent, kun je toch wel de minder goede kanten van de situatie zien?
Maar Nijn, nu vraag ik me af hoe is ze op andere vlakken? Is ze dan wel " normaal"? Normaal klinkt zo gek, maar hoop dat je me begrijpt.
weet je... ik begrijp wel wat musetta bedoeld. En ook dat er ruimte moet zijn voor de emoties enzo. En ik oordeel niet over vierde of zesde kind, dat moet ze zelf weten. Maar ze gaat er echt heel lomp en onhandig mee om en ze beseft niet dat ze er anderen pijn mee doet. Dat van die verjaardag van dat kindje begrijp ik ook niet. Mijn dochter is over 2 weken jarig en ik kijk er al maanden naar uit... Er is niet zo veel wat er voor mij een schaduw over zou werpen.
ja 3 is wel veel... maar ik denk niet dat het zo "gepland" is... Je kan ook 1 eitje terugplaatsen en uiteindelijk een 3ling krijgen. Of zoals bij sven en jeroen, die hebben er ook 3...
leuk dat je nog reageert, zal je ook echt niet veroordelen op het vriendin van zijn... was gewoon heel benieuwd. Komt het program wel "echt" over op jou, of zit er veel media invloed/sensatie bij? Komt musetta over hoe ze is bedoel ik eigenlijk?
Nijn, ik zie dat je zelf zwanger bent en je bent een vriendin van Musetta. Echt een oprechte vraag: Hoe gaat ze met jou zwangerschap om, is ze daar ook jaloers in?