Nou je ziet het hier he, men haalt gelijk artikelen over het bodemloossyndroom e.d erbij. Hechttingsstoornis en weet ik het allemaal, terwijl echt niet iedereen daar last van krijgt/heeft. Daar kan ik me enorm aan ergeren...En verdriet en vragen horen er zeker bij, maar dat hoeft niet negatief te zijn hoor. Dat wordt er altijd maar van gemaakt en dat vind ik zo'n onzin. Of het 'erbij hoort' weet ik niet, ik kan niet in alle hoofden van adoptiekinderen kijken...
Hm, lijkt wel alsof ze de klok had horen luiden, maar niet precies wist waar de klepel hangt.. Juiste mensen met een donkere huidskleur hebben meer vit D nodig!
Ja, maar dat betekent toch niet dat men vindt dat álle (of een groot deel van de) adoptiekinderen daar last van hebben.. Het is iets dat bij adoptiekinderen meer voorkomt en wat onderzocht is in die groep. Ook wel logisch toch? Want het komt ook meer voor.. Kan me voorstellen dat het je persoonlijk aangrijpt, maar zo is het vanuit mij iig echt niet bedoeld. Ik vind jullie ervaring (als adoptiekinderen) hierin wel erg interessant om te lezen. Vanuit de media worden natuurlijk de 'negatieve' aspecten wel overbelicht.
Ja, dat klinkt idd alsof er een fout is gemaakt.. Maar zoals je in de tabel kunt zien, zal het nog niet direct zo'n vaart lopen (max 50mcg per dag). Ik denk niet dat je haar een jaar lang 50 druppels hebt gegeven toch?!
Nee een half jaar. Wist wel dat het bij het cb ei.... zijn. Maar goed dat is natuurlijk algemeen bekend.
DRAAGMOEDER GEZOCHT!!! Vanavond de laatste aflevering: wat hopen/verwachten jullie te zien? In onze tv gids staat genoemd over het baarmoeder-transplantatieplan van Musetta en Hotze, over de mannen in India en de 1 jarige verjaardag van de 2ling. Zou er niets meer gezegd worden over Jacinta en haar kinderwens? Heb hier wel gelezen dat ze (ws) nog geen kindje en/of draagmoeder heeft, maar zou toch wel aardig zijn daar in de laatste uitzending nog even op terug te komen?
Ik ben ook benieuwd naar de aflevering van vanavond. Ik weet van de meeste verhalen wel hoe het "afloopt", maar ben benieuwd naar de afloop van het India verhaal. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat ze het doorgezet hebben.
India verhaal gaat vast niet door, ze vinden het zelf ook idiote praktijken daar én ze krijgen zo'n kindje nooit nl in.
Ben ook benieuwd of we nog iets specifieks gaan zien over die baarmoedertransplantatie, of ze daar echt mee door gaat..
jammer dat het alweer de laatste is!! Ben heel benieuwd of ze nog ingaan op het baarmoedertransplantatie verhaal, tis uiteindelijk niet gebeurd begreep ik al... ik wil eigenlijk wel graag weten hoe het verder met musetta en hotze gaat...of ze nog mogelijkheden aan het onderzoeken zijn...of ze zich neergelegd heeft bij het feit dat er geen 4e kindje komt en dat soort dingen..
Ah, gaat t niet door, verstandig! Ik verwacht iig niet dat ze dmv het programma een nieuwe 'vriendin' vindt die haar draagmoeder wil zijn
Heel het topic doorgelezen, geeft idd stof om over na te denken... Geheel 'out of the blue' Wat is die Hotze een knappe man! Veel te knap voor.........
Dat is ook niet hun insteek geweest. Ze hebben meegedaan aan het programma om taboes te doorbreken en niet om een draagmoeder te vinden.