pffffff en dan die risico's die het met zich meebrengt!!! Dat moet ze toch helemaal niet willen!!! Ik vind dat ze dat niet kan maken naar haar kinderen. Zag Hotze al bedenkelijk kijken....
net als mijn dochter van 3 die vandaag weigerde te accepteren dat ze geen ijsje kon eten, omdat ik de vrieslollies nog in moest vriezen.
Wat een egoisme! Vooral dat homostel! Hierdoor ben ik zo blij dat wij in een land leven met al die regels! Ze werken gewoon mee aan de uitbuiting van die vrouwen. Ik heb hier maar 1 woord voor: gadverdamme
En dan te bedenken hoeveel geld ze kwijt zijn aan al die reizen Eerst naar Letland (of wat was het?) voor het draagmoederschap en een hoop kwijt aan al die eicellen bevruchten, nu naar Turkije voor de baarmoedertransplantatie Volgens mij denkt ze dat ze god almachtig is ofzo. Bah
Wat een draak is die musetta. Ik zei het net hardop...mn moederzei gelijk: ja echt wel! Haha...vind t echt een vreselijk mens.
jaja ff wat terugplaatsen en hup je hebt er 4. Nou bij mij zijn er heel wat tp, maar niks hoor. Mooi dat hij dat zo zker kan zeggen