nou hier in het topic sowieso en aan de mods ivm met de reclame, 1 keer kan mij niet schelen, maar er is juist een heel topic aan de gang over reclame
Ja had hem door dat het om reclame ging en niet om de persoon die liegt. Ben een beetje errug moe. ( goed excuus??) Enne gefeliciflapperd jij he
LOL Ik dacht nog even een vertekend beeld te hebben door de tv maar ze maakt het wel helemaal waar. Wat een psycho dat je je dan nu niet dood schaamt
Ja precies; heeft gewoon oppas voor 15 uur per week, wat nou thuisblijfmoeder? Werk is werk of je dat nou vanuit huis doet of niet.
Ik heb ook alle berichten gestart door Musetta terug gelezen en echt bizar. Doen alsof je ergens over leest en vragen hoe het bevalt... wat gaat over haar eigen producten. En één van de eerste onderwerpen die ze zelf gestart is... vragen hoe moeder natuurl helpen met zwanger worden. Wordt gewezen op ovulatietesten en dan schrijft ze "ik heb ze besteld bij zo zwanger'' en vervolgens erbij hoe snel ze dan verzonden worden en hoe fijn dat is. En zo zwanger is haar eigen bedrijf... Echt bizar en achterbaks en geschift vind ik dat
Omdat Nijn, haar 'vriendin' dat zelf meldt en aan de hand van haar reacties herken je haar er wel in hoor. En zeker door die sluikreclame voor haar eigen websites!
Iedereen kan wel zeggen dat ze Musetta is... Maar als Nijn het bevestigd zegt dat meer dan genoeg. Zij valt haar vriendin nooit af, dus nu ook niet. En of het grappig is is een heel ander verhaal..... Jij vindt dat misschien, maar het merendeel niet hoor...
Volgens mij moet ik draagmoeder gezocht eens gaan kijken Tot nu toe leek het me niks...maar door dit topic...
Rustig aan Als je al een hele tijd meeleest is het best grappig om te zien dat het kwartje begint te vallen. Daarmee bedoel ik niet dat jullie dom zijn of dat het grappig is dat ze jullie "beetneemt" maar gewoon de situatie aan sich...