Hoi allemaal, Ik heb een zoontje van 1.5 jaar. Bij zijn geboorte heb ik last gekregen van een zeldzame complicatie, waardoor ik geen kinderen meer mag krijgen. Dit vind ik ondragelijk. Het ergste vind ik dat mijn zoon geen broertje of zusje krijgt. Nu weet ik dat er ergens vrouwen zijn die het heerlijk vinden om zwanger te zijn, maar waarvan het gezin compleet is. En die ons kindje wil dragen. (wij hebben zelf een eitje en zaadcellen, dus het kindje zal helemaal van ons zijn) Wie wil mij helpen die vrouwen te vinden? Of misschien bij jij wel die ene vrouw? Hoe dan ook..........ik zoek een draagmoeder!!!! Veel liefs
t lijkt marktplaats hier af en toe wel.... sorry verder geen idee. sterkte met t feit dat je geen kinderen meer kan krijgen. suc6 met zoeken!!
Poeh dat is me nog al wat! Hebben jullie in je sociale omgeving geen mesen die je kunnen helpen, of zijn daar geen speciale bureaus voor? Ik weet, omdat ik draagmoederschap heb overwogen voor een hele goede vriendin, dat er heel veel bij komt kijken hoor! Zowel o.a emotioneel, financieel en juridische om maar wat te noemen. Wist je b.v dat de braagmoeder de biologische moeder blijft voor zeker 1 jaar, en dat jullie het kindje met haar goedvinden dan na een bepaalde tijd mogen adopteren enz enz.....heb je je er al in verdiept? Groeten en heel veel sterkte en succes met alles.
och Knoeli, wat vervelend voor je zeg!! ik zou je graag willen helpen maar heb zelf nog maar 1 kind en wil er zeker nog wel meer... ik neem aan dat je in je directe omgeving al hebt gezocht anders zou je hier geen wildvreemden vragen... succes ermee, ik hoop dat je iemand vindt!
Ik zelf vind dit nogal een foute manier van een draagmoeder zoeken. Lijkt me beter om er een instantie of iemand die hier verstand van heeft voor in te schakelen. Vind dit nogal erg heftig. Snap wel dat je ten einde raad bent maar dit is denk ik niet de juiste manier. Misschien bespreken met je huisarts??
Je hebt deze vraag ook onder zwanger worden gesteld. Dubbel posten is niet toegestaan. Ik doe deze weer dicht. Kwebbel